صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۰ - ۱۰ دی ۱۴۰۱
مقام مسئول فرودگاه امام (ره) خبر داد؛

محل استقرار تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام، ۸۰۰ متری ورودی ترمینال

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: استقرار تاکسی‌های اینترنتی در ورودی ترمینال یک فرودگاه امام خمینی (ره) ممنوع بوده و باید در پارکینگ شماره ۳ مسافرگیری کنند.
کد خبر : 822997

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سعید چلندری سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) درباره ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در این فرودگاه گفت: با این اقدام نه تنها به کسب و کار‌های تاکسی‌های اینترنتی آسیبی نمی‌رسد بلکه امنیت سفر مسافران ارتقاء می‌یابد.

وی اظهار کرد: در زمینه ساماندهی ترمینال مسافری فرودگاه امام مقرر شد تاکسی‌های اینترنتی از داخل پارکینگ شماره ۳ نسبت به خدمات رسانی به مسافران اقدام کنند.

چلندری ادامه داد: این اقدام ضمن جلوگیری از ازدحام جمعیت مقابل ترمینال، محل مشخصی در پارکینگ شماره ۳ برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه این محل از طریق پل ارتباطی با ترمینال یک فرودگاه ارتباط دارد افزود: محل در نظر گرفته شده برای تاکسی‌های اینترنتی تا ترمینال یک حدود ۸۰۰ متر فاصله دارد.

چلندری تاکید کرد: این برنامه باعث می‌شود از آسیب به کسب و کار تاکسی‌های اینترنتی که در فرودگاه مشغول به خدمات‌رسانی هستند جلوگیری شود، ضمن اینکه خدمات باکیفیت بهتر و ایمنی بالا به مسافران ارائه خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه تاکسی‌های اینترنتی و مسافربر‌های شخصی علائم مشخصی ندارند و قابل تشخیص نیستند اضافه کرد: یکی از مشکلات این بخش آن است که هویت راننده خودرو مسافربر برای فرودگاه مشخص نیست و تشخیص مسافربر شخصی که اطلاعات آن در جایی ثبت نشده مقدور نبوده است.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه تشخیص تاکسی‌های اینترنتی نیز مقدور نبوده و در صورت شکایت مسافران امکان پیگیری آن فراهم نبود، اظهار کرد: با این تفاسیر طرح مذکور به منظور ساماندهی مسافربر‌های شخصی و تاکسی‌های اینترنتی با هدف حفظ و ارتقاء ایمنی سفر مسافران برنامه‌ریزی شده است.

چلندری بیان کرد: با اجرای این طرح امکان پیگیری شکایات مسافران از تاکسی‌های اینترنتی فراهم می‌شود و از فعالیت مسافربر‌های شخصی که احراز هویت نشده‌اند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر