صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفتگو با آنا تشریح شد؛

درخواست شهردار تهران برای جمع‌آوری معتادان متجاهر

شهردار تهران با اشاره به اینکه به خاطر آشوب‌ها، جمع‌آوری معتادان متجاهر کمی دچار اختلال شد،گفت: از دوستان خود در دیگر دستگاه‌ها درخواست جمع‌آوری معتادان متجاهر را داریم.
کد خبر : 822018

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: جمع‌‌آوری معتادان متجاهر با شهرداری تهران نیست و ما ۵ هزار نفر ظرفیت برای نگهداری این افراد در مراکزی با عنوان "یاورشهر" ایجاد کردیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ۳ هزار نفر از ظرفیت فوق در مرکز نگهداری از معتادان متجاهر در جاجرود است و منتظر دستگاه‌های مربوطه هستیم تا باقی مانده معتادان متجاهر را جمع‌آوری کرده و برای نگهداری تحویل ما در شهرداری تهران بدهند تا ما بتوانیم خدمت خود را در این زمینه ادامه بدهیم.

شهردار تهران همچنین خاطرنشان کرد: در همان مرکز جاجرود در حال حاضر ۱ هزار و ۵۰۰ تخت برای پذیرش معتادان متجاهر وجود دارد و در ۹ مرکز یاور شهر ۵ هزار ظرفیت داریم و هم اکنون ۳ هزار ظرفیت این مراکز فعال بوده و ۲ هزار نفر ظرفیت مراکز یاورشهر فعال نیست.

**اختصاص ۷۵۰۰ تخت برای نگهداری معتادان متجاهر توسط شهرداری

زاکانی در ادامه یادآور شد: ما ۲ هزار و ۵۰۰ ظرفیت دیگر هم داریم و در حال ساخت آن هستیم که ان شاالله این ظرفیت هم تا پایان سال آماده شده و با تکمیل ظرفیت فوق، عملا شهرداری تهران ۷ هزار و ۵۰۰ تخت به پذیرش و خدمت رسانی به معتادان متجاهر اختصاص خواهد داد.

وی اضافه کرد: با تکمیل ظرفیت نگهداری از معتادان متجاهر و ایجاد شرایطی که این افراد بتوانند با حال خوب و وضعیت بهتر به جامعه برگردند، از دوستان خود در دیگر دستگاه‌ها درخواست جمع‌آوری معتادان متجاهر را داریم که بخاطر همین آشوبها و اختلالاتی که اتفاق افتاد کمی در جمع‌آوری معتادان متجاهر دچار اختلال شدیم و هم اکنون که وضعیت سر و سامان پیدا کرده است، ان شاالله بشود دوباره کار را از سر گرفت.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر