صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آخرین مهلت برای کاندیداتوری در کانون سازندگان ساز

مهلت اعلام کاندیداتوری برای انتخابات هیأت مدیره کانون سازندگان ساز (نوبت دوم) چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه (فردا) به پایان می‌رسد.
کد خبر : 82187

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از سایت خانه، اعضایی که قصد اعلام کاندیداتوری برای انتخابات هیأت مدیره کانون سازندگان ساز (نوبت دوم) دارند تا فردا، (چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه) فرصت خواهند داشت تا با کارت معتبر عضویت به خانه موسیقی مراجعه و کاندیداتوری خود را اعلام نمایند.


طبق ماده پنجم آئین نامه انتخابات مجمع عمومی خانه موسیقی و کانون های تخصصی، اعضایی که قصد نامزدی در انتخابات هیئت مدیره کانون های تخصصی را دارند باید حداقل یک هفته قبل از برگزاری مجمع، نامزدی خود در انتخابات را به هیئت مدیره کانون اعلام نمایند.


تعداد اعضای کانون سازندگان ساز برای تشکیل نوبت اول مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره این کانون که قرار بود 5 اردیبهشت ماه برگزار شود، به حد نصاب لازم نرسید و نوبت دوم مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره این کانون چهار شنبه، 22 اردیبهشت ماه 95 برگزار می شود.


طبق ماده سوم آیین نامه، مجمع عمومی در نوبت اول با شرکت نصف به علاوه یک اعضا و در نوبت دوم با حضور هر تعداد از اعضا رسمیت پیدا می کند.


نوبت دوم مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره کانون سازندگان ساز 22 اردیبهشت ماه 95 از ساعت 14 تا 17 در خانه هنرمندان واقع در خیابان طالقانی- خیابان شهید موسوی (فرصت) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر