صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۷ - ۰۲ دی ۱۴۰۱
در پیامی؛

رئیس جمهور درگذشت عباس شیبانی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت دکتر عباس شیبانی از مبارزان پیشکسوت انقلاب اسلامی را به بازماندگان و علاقه‌مندان ایشان تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای آن مرحوم، رحمت و رضوان الهی مسئلت کرد.
کد خبر : 821716

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت دکتر عباس شیبانی از مبارزان پیشکسوت انقلاب اسلامی تصریح کرد: این مجاهد خستگی‌ناپذیر، مدیر و سیاستمدار پاکدست و انقلابی، عمری را در مبارزات و خدمت خالصانه به مردم گذراند و از فرهنگ اصیل ساده‌زیستی و پایبندی به اصول انقلاب دست برنداشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون


درگذشت جناب آقای دکتر عباس شیبانی، از مبارزان پیشکسوت انقلاب اسلامی و نماینده مجلس خبرگان قانون اساسی، ادوار مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران مایه تأسف گردید.
این مجاهد خستگی‌ناپذیر، مدیر و سیاستمدار پاکدست و انقلابی و پزشک خدمتگزار، عمری را در مبارزات و خدمت خالصانه به مردم گذراند و از فرهنگ اصیل ساده‌زیستی و پایبندی به اصول انقلاب دست برنداشت. خدمات و اقدامات ارزشمند و خیریه ایشان در حوزه بهداشت و درمان کشور نیز فصل پرباری است که یاد او را در تاریخ این کشور ماندگار خواهد کرد.
اینجانب درگذشت آن مرحوم را به بازماندگان و علاقه‌مندان ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای آن مرحوم، رحمت و رضوان الهی و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

انتهای پیام/

برچسب ها: عباس شیبانی
ارسال نظر