صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۰ - ۰۱ دی ۱۴۰۱
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

راه‌اندازی کارخانه‌های سیار یخ خشک دوستدار محیط زیست با کاربردهای متعدد

افشارزاده گفت: کارخانه‌های سیار یخ خشک که دوستدار محیط زیست با کاربرد‌های صنعتی، کشاورزی و آبزیان با کمترین هزینه ایجاد کرد‌ه‌ایم و در تمام نقاط کشور خدمت ارائه می‌کنیم.  
کد خبر : 821648

فرهاد افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا با اشاره به اینکه شرکت آیس کار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی مستقر است، خاطرنشان کرد: این شرکت فعالیـت خـود از سال ۱۴۰۰ را درزمیـنه ارائه خدمات تمیزکاری و تنظیف صنعتی با استفاده از تکنولوژی آیس بلاست آغاز کرد. 

وی افزود: این شرکت با دستگاه‌های ساخـت داخل در حـوزه‌‌های مختـلف خـدمات تمیـزکاری از جـمله خدمات صنعتی، شهری، کشاورزی و آبزیان از شمال تا جنوب کشور فعالیت می‌کند.

این فناور در رابطه مأموریت شرکت دانش بنیان آیس کار اظهار کرد: به عرصـه عمل درآوردن جملۀ تمیزتر از تمیز و ساخت و تولید دستگاه های تولید یخ خشک در سطحی گسترده از مأموریت‌های این شرکت است.

افشار فرد در مورد یکی از محصولات تولیدی مهم این شرکت که یخ خشک است، گفت: این محصول کاربردهای متعددی در صنعت دارد از تمیز کاری تجهیزات، ماشین آلات، تأسیسات و ابزارآلات صنعتی در حین فعالیت و بدون توقف خطوط تولید، بدون هرگونه پسماند تا همچنین تمیزکاری تابلوهای برق صنعتی.

این فناور کاربردهای دیگر این محصول را حذف باقی مانده سموم از میوه جات و صیفی‌جات و همچنین در حمل و نقل آبزیان عنوان کرد و گفت: تجهیزات و ماشین آلات ما سوار بر چرخ تریلی است و نیازی به احداث و هزینه‌های ساخت و راه اندازی کارخانه نیست.

وی اظهار کرد: تقاضا داریم که معاونت فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و نیز وزارت علوم پای کار بیایند تا ما این صنعت را در سطح کشور گسترش دهیم.

افشارزاده ادامه داد: از صندوق‌های کارآفرینی می‌خواهیم که پا به پای ما در دل روستا و شهرها حضور پیدا کنند تا با ورود این محصول، بیکاری در همه جا ریشه کن شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پارک‌ها امکان انعقاد قرارداد با شرکت ها را دارند و درصدی از سود این قراردادها برای آن‌ها اختصاص می‌یابد در این راستا آماده همکاری با تمامی پارک‌های علم و فناوری سراسرکشور برای ایجاد اشتغال گسترده‌تر هستیم.

انتهای پیام/۴۱۶۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر