صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۵ - ۳۰ آذر ۱۴۰۱
مدیر کل ورزش و جوانان استان باید زودتر مشکلات را حل می‌کرد

یزدی:قبل از دربی خوزستان استعفا کرده بودم/امیدوارم پاکسازی حاشیه‌سازان ادامه دار باشد

مدیرعامل پیشین باشگاه نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را در مورد دلایل جدایی‌اش از این باشگاه ارائه کرد.
کد خبر : 821512

هدایت یزدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص دلایل جدایی‌اش از باشگاه نفت مسجد سلیمان و اتفاقات رخ داده در این باشگاه به صحبت پرداخت.

**مسئولان نگاه ویژه تری به نفت مسجدسلیمان داشته باشند 

وی با اشاره به تغییرات مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ابتدا لازم می دانم از حمایت های مسئولان شهری و استانی به خصوص نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین و مدیریت مناطق نفت خیز جنوب، شورای اسلامی و شهرداری مسجدسلیمان و اعضای هیئت مدیره باشگاه وهمکاران صدیق شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان تشکر ویژه داشته باشم و به دوست و همکارم ابوذر شجاعی تبریک بگویم. امیدوارم او در این مسیر پر تلاطم گام های موثری  بردارد و در جهت حضوری موفق و مستمر که در آن جایگاه مطلوب تیم  نفت در لیگ برتر میباشد، گام‌های بلندی رابردارند.امیدوارم  تمامی مسئولان شهری، استانی و نفتی نگاه ویژه‌تری به تیم پرطرفدار و مظلوم مسجدسلیمان داشته باشند که تنها دلخوشی مردم غیور این منطقه از استان خوزستان همین تیم نفت می باشد.

** تاریخ فوتبال مسجدسلیمان به بلندای فوتبال خوزستان است 

یزدی ادامه داد: وقتی وارد شهر مسجدسلیمان می شویم، مثل اهواز و آبادان اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، سه عنصر گرما، نفت و فوتبال است. شاید شهر کوچک و باریکه‌ای بیش نباشد اما متعلق است به ایلی بزرگ به عظمت تاریخ اقوام اصیل پارسی، بلند نظر به بلندای زاگرس همیشه ایستاده، میهمان‌پذیر به وسعت جلگه خوزستان آن هنگام که سرسبز بود و شجاع و پر تلاش همچون کارون آن روزهایی که پر آب بود. تاریخ فوتبال مسجد سلیمان به بلندای تاریخ فوتبال خوزستان و حتی ایران است و حیف است تیم نفت در بی توجهی ها  قرار بگیرد و متاسفیم که هیچ حمایتی از این تیم محبوب استان خوزستان صورت نمی گیرد. واقعا در این سال‌ها دلیل قانع کننده‌ای از سوی مسئولان ارشد استان نشنیده‌ایم و نمی‌دانم چرا باید فوتبال مسجدسلیمان و باشگاه نفت تاوان پس بدهد؟

** جنگ با استقلال و پرسپولیس نیاز به منابع مالی دارد 

مدیرعامل پیشین نفت تاکید کرد: باید قبول کرد حضور در لیگ برتر و موفقیت در این تورنمنت نیاز به ابزار و عوامل متفاوتی دارد. جنگ با تیم‌های صنعتی متمول استقلال و پرسپولیس نیاز به منابع مالی پایدار دارد و متاسفانه در تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل وجود قوانین دست و پاگیر به صورت کافی و منظم در اختیار تیم قرار  ندارد. امکانات زیرساختی از جمله زمین تمرین مناسب ،هتل و... در شهر وجود ندارد .عدم وجود تیم های پایه ای در سال‌های قبل باعث خروج استعدادهای فوتبالی شهرستان ازچرخه فوتبالی شده است. به نظر می رسد جهت موفقیت تیم به سرعت زیرساخت های لازم و منابع مالی و تیم های پایه درسیت شکل گرفته و در اختیار مدیریت باشگاه  قرار گیرد.

**همچنان خدمتگزار نفت مسجد سلیمان هستم

وی تصریح کرد: ضمن عذرخواهی از همه هواداران واقعی و راستین باشگاه که در تمام شرایط خوب و بد تیم در کنار همه اعضای باشگاه بودند و تشکر از اعضای هیات مدیره که بعد از گذشت چندین روزبا استعفای بنده موافقت کردند. من قبل از شکست در دربی خوزستان از سمت خود استعفا کردم.عنوان می‌کنم کماکان به عنوان یک خدمتگزار به باشگاه نفت و مردم شریف و خونگرم مسجد سلیمان و استان خوزستان هستم و تمام تلاش خود را جهت کمک و بازسازی و ساختار سازی تیم قدیمی نفت مسجدسلیمان به همراه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه بکار گرفته و امیدوارم شرایط کنونی به وجود آمده به زودی برطرف شده و مجدد روزهای خوبی برای فوتبال مسجدسلیمان رقم بخورد .این اتفاق با همدلی و همفکری و همراهی همه اعضای تیم و تک‌تک هواداران تیم میسر خواهد شد.

** امیدوارم مسیر پاکسازی تیم از حاشیه سازان استمرار داشته باشد 

یزدی تصریح کرد:امیدوارم در مسیری که در پاکسازی تیم و افرادی که با منافع طلبی  تیم را همواره به حاشیه سوق می دهند و از نام پرافتخار مسجدسلیمان و باشگاه نفت استفاده می کردند استمرار داشته باشد. متاسفانه در خوزستان خیلی از آدم‌های کوچک دارند از پله مربیان رزومه دار و مدیران بی ادعا و بومی بالا می‌روند و خوب نقش بازی می‌کنند. واقعا نمی دانم چرا تیم  نفت مسجدسلیمان برای برگزاری یک بازی بیرون از استان اندر خم یک کوچه مانده است. 

*داشتن تیم لیگ برتری ابتدایی ترین حق مسجدسلیمان است 

وی خاطرنشان کرد: حیف است این قصه پرغصه را نگویم و همه بدانند که تیم نفت مسجدسلیمان  با چه شرایطی در لیگ برتر می ماند. حق دارند این مردم که به گذشته پرافتخار خود ببالند زیرا مسجدسلیمان به دور از اغراق، شهر اولین ها در ایران است. این جا پایتخت صنعت و آغازگر تاریخ صنعتی شدن و صادر کننده فرهنگ صنعتی نه فقط در ایران، بلکه در منطقه است. مسئولان باید کمک کنند تا این شهر و فوتبالش در رویای گذشته وسوسه‌انگیز خود به خواب ابدی فرو نرود و آینده خوبی برای آن بسازند. این ابتدایی‌ترین و اولین حق مسلم این شهر است که در ازای همه نفتی که تولید می‌کند، همه رنجی که می‌برد و همه مشکلاتی که به واسطه آلودگی‌های صنعتی به جان می‌خرند، حداقل یک تیم خوب و آبرومند در لیگ برتر داشته باشند. این تیم‌ بخشی از سرمایه‌های ملی به‌شمار می‌روند و با کمی دقت در مدیریت هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری سیستم‌ها می‌توان نیاز مالی نه تنها تیم های نفتی، بلکه ده‌ها تیم فوتبالی و صدها تیم غیرفوتبالی را تامین کرد.

** نفت مسجدسلیمان برای هواداران از معضل بیکاری هم واجب تر است 

یزدی خاطرنشان کرد: نفت مسجدسلیمان با توجه به محدودیت های مالی و مشکلاتی که دست به گریبان است، تیمی دلربا برای بازیکنان درجه اول و دوم نیست، اما برای شیرمردان زاگرس مهمتر از نان شب و معضل بیکاری است.

*مدیر کل ورزش و جوانان استان باید زودتر مشکل را حل می کرد 

وی تاکید کرد: انتظار می رفت آقای بنی تمیم به عنوان متولی ورزش خوزستان در شرایط حاد پول اختصاص یافته به باشگاه نفت مسجدسلیمان را در زمان نیاز به این پول به باشگاه تزریق می کرد ولی علیرغم جلسات متعدد و مذاکرات فراوان به دلایل مشخص و نامشخص این پول پرداخت نشد. هدفم خدمت به مردم محروم زجرکشیده استان خوزستان و شهر مسجدسلیمان این شهر محروم بوده که مردمش با هزار و یک مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند اما دست از هواداری تیم فوتبال نفت برنمی‌دارند و درود به شرف این هواداران و مردم خوب این منطقه که نشان دادند که در همه شرایط حامی نفت هستند و شخص برایشان مهم نیست.

من دغدغه‌های اصلی هواداران متعصب تیم را درک می کنم و به عنوان یک هوادار و پیشکسوت مسجدسلیمانی به خود می بالم که نفت مسجدسلیمان حامیان خوبی دارد اما صادقانه می گویم که یک تیم مظلوم است.هواداران نفت که در کشور بی‌نظیر هستند، دغدغه حل مشکلات را دارند و حق هم دارند که نگرانی خود را بیان کنند اما معتقدم که نفت در ادامه فصل شکل جدیدی به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: نفت مسجد سلیمان
ارسال نظر