صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۴ - ۲۹ آذر ۱۴۰۱
بنابر تصمیم کمیته اضطرار اعلام شد؛

تعطیلی مجدد مدارس و دانشگاهها در آخرین روز پاییز

فردا سی‌ام آذر ماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیر حضوری فعالیت کنند و دانشگاه‌ها نیز در تمامی استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس کلاس‌هایشان به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.
کد خبر : 821238

عابد ملکی در گفتگو با  خبرنگار آنا  به برگزاری مجدد جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران از ساعاتی پیش اشاره کرد و گفت: با توجه به تشدید آلودگی و استمرار پایداری هوا در تهران مقرر شد فردا چهارشنبه سی‌ام آذر ماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیر حضوری فعالیت کنند و دانشگاه‌ها نیز در تمامی استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس کلاس‌هایشان به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران کودکستان‌ها نیز به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا تعطیل هستند.

وی افزود: بنابر تصمیم این کمیته فروش طرح ترافیک به صورت روزانه برای فردا چهارشنبه از سوی شهرداری تهران متوقف و فروش آن ممنوع است. فعالیت کارخانجات تولید بتن، آسفالت و شن و ماسه برای فردا ممنوع است.

با توجه به تداوم پایداری های جوی و آلودگی هوا توصیه  می شود،  شهروندان از تردد‌های غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند. همچنین روسای ادارات با مرخصی مادران دارای فرزند دانش آموز موافقت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعطیلی مدارس
ارسال نظر