صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۱ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱
بذرپاش:

صنعت حمل‌ونقل را باید به سمت دانش بنیان بودن سوق دهیم

وزیر راه و شهرسازی صنعت حمل و نقل را صنعت مردم پایه دانست و گفت: اگر می‌خواهیم خدمت در تراز ارزان و در دسترس ارائه دهیم باید این صنعت را به سمت دانش بنیان بودن سوق دهیم تا مردم از این خدمات بهره ببرند.
کد خبر : 820709

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری آنا مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته که از صبح امروز ۲۷ آذر آغاز به کار کرد و تا ۲۹ ماه جاری ادامه خواهد داشت با بیان اینکه از سرعت پیشرفت دنیا عقب افتادیم و نتوانستیم رضایتمندی مردم را در پی داشته باشیم، گفت: در صنعت حمل و نقل توانستیم قیمت‌ها را کاهش دهیم و رضایت مشتری‌ها را کسب کنیم.

وی ادامه داد: برای فناورانه‌تر اداره شدن صنعت حمل و نقل باید بخش حاکمیت تسهیل سازی کرده و مداخله دولت به حداقل برسد و در عین حال بخش خصوصی مداخله حداکثری داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: هیچ راهی جز همکاری و تعامل با یکدیگر نداریم و هیچ کشوری با روش‌هایی که فکر می‌کنیم درست است نتوانسته است پیشرفت کند.

وزیر راه و شهرسازی این وزارتخانه را پیشران پیشرفت عنوان کرد و اظهار داشت: دستیابی به این هدف دست دراز کردن به جریان مومن دانش بنیان فعال جوان که سعی به دسترسی به مرز‌های دانش دارد نداریم.

وی صنعت حمل و نقل را صنعت مردم پایه دانست و افزود: اگر می‌خواهیم خدمت در تراز ارزان و در دسترس ارائه دهیم باید این صنعت را به سمت دانش بنیان بودن سوق دهیم تا مردم از این خدمات بهره ببرند.

به گفته بذرپاش وقتی محیط کسب و کار رشد کند صنعت حمل و نقل نیز در کنار سایر صنایع رشد می‌کند و دیگر شاهد دعوای مردم و کارفرما بر سر قیمت‌ها و کرایه‌ها نیستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر