صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۰ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱
لیگ برتر از نگاه آمار

تغییرات اجباری استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۹

استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۹ بالاجبار تغییراتی را نسبت به دربی ۹۸ در ترکیب اصلی خود خواهند داشت.
کد خبر : 820663

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ دربی ۹۹ خود را در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار خواهند کرد.

سرخابی‌ها در شرایطی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که آخرین تقابل آنها پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. در آن بازی استقلال با ترکیب: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، روزبه چشمی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و امیرارسلان مطهری به میدان رفت و صالح حردانی، عزیزبک آمانوف، محمد زبیر نیک‌نفس، رودی ژستد و آرمان رمضانی به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شدند.

از بازیکنانی که در دربی ۹۸ برای آبی‌پوشان به میدان رفتند دانشگر، غفوری، حسین زاده و ژستد جدا شده‌اند و سه نفر از این نفرات در دربی قبلی در ترکیب اصلی قرار داشتند. به این ترتیب استقلال در دربی ۹۹ در قیاس با دربی پیشین مجبور به سه تغییر اجباری در ترکیب اولیه خود است. ضمن اینکه ریکاردو ساپینتو به جای فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است.

در دربی 98 احمد گوهری، علی نعمتی، فرشاد فرجی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی و شرزود تمیروف ۱۱ بازیکن ابتدایی یحیی گل‌محمدی بودند. همچنین سید جلال حسینی، حامد پاکدل، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، مهدی عبدی و امید عالیشاه به عنوان یار ذخیره وارد زمین شدند.

رضاییان، آقایی، اسدی، پهلوان و تمیروف ۵ بازیکنی هستند که پرسپولیس را ترک کرده‌اند و حسینی که به عنوان بازیکن ذخیره بازی کرد در کادر فنی سرخپوشان است. سرخپوشان در قیاس با حریف دیرینه خود تغییرات بیشتری خواهند داشت و ترکیب این تیم در دربی ۹۹ حداقل با ۶ تغییر نسبت به دربی ۹۸ وارد زمین می‌شود چرا که غیرممکن است با وجود علیرضا بیرانوند فرصتی برای ایستادن گوهری درون دروازه وجود داشته باشد و تنها مصدومیت بیرانوند می‌تواند سنگربان نیکمت‌نشین را وارد ترکیب اصلی سرخ‌ها کند.

 
 
 

انتهای پیام/

ارسال نظر