صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سیدمهدی ابطحی در گفت‌گو با آنا:

۱۳ دی ماه؛ اختتامیه کاروان روایت حبیب بر مزار شهید سلیمانی برپا می‌شود

مدیر کاروان هنری روایت حبیب از اجرا‌های هنرمندان در شهر‌های مختلف طبق برنامه کاروان حبیب خبر داد و گفت: سیزدهم دی ماه اختتامیه کاروان بر مزار شهید سلیمانی برپا خواهد شد.
کد خبر : 820532

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری آنا، کاروان هنری «روایت حبیب» که با هدف تبیین شاخص‌های مکتب سردار شهید قاسم سیلمانی از ۱۱ آذرماه سفر به ۱۰ استان کشور را آغاز کرده و در چهارمین ایستگاه وارد کرمانشاه شده و از ۲۴ آذر ماه میهمان گیلانغربی‌ها شد.

«سیدمهدی ابطحی» دبیر دومین کاروان روایت حبیب در گفت‌وگو با آنا عنوان کرد: در حال حاضر ما در چهارمین منزلگاه کاروان روایت هنری حبیب هستیم. پس از استان خراسان شمالی، مازندران و آذربایجان شرقی در استان کرمانشاه هستیم. به تازگی نخستین اجرای سفیر کاروان در شهرستان سر پل ذهاب اجراشد و الان سفیر در شهرستان گلیانغرب مشغول اجرای برنامه است.

وی ادامه داد: همزمان با اجرای این برنامه در فرهنگسرای شهید سلیمانی شهر کرمانشاه، گالری آثار تجسمی کاروان نیز افتتاح شده و به مدت سه روزتا روز یکشنبه برقرار است ما بقی برنامه‌ها هم طبق روال کاروان ظرف ابتدای هفته در کرمانشاه برگزار می‌شود و پس از آن عازم خوزستان می‌شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: اختتامیه کاروان روایت حبیب سیزدهم دی ماه بر مزار شهید سلیمانی در کرمان برگزار خواهد شد و خوشبختانه برنامه‌ها درهمه شهر‌ها قابل قبول و در آرامش کامل بوده و بخش‌هایی مثل بخش کودک و نوجوان، ویژه برنامه قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب جزو بخش‌های جدید و بهترین برنامه‌هایمان بوده است.

ابطحی با بیان اینکه برنامه‌های هنری مثل پاورقی برای نقد آثار مربوط به شهید سلیمانی مورد اقبال ادیبان هنرمندان استان‌ها قرار گرفته، گفت: همچنین کاروان‌های هنری استانی در هر استان به واسطه علاقه‌مندان آن استان تنوع داشته است.

وی در پاسخ به این سوال که گروه‌های نمایشی فعال همراه با کاروان چه گروه‌هایی بوده‌اند، افزود: ما دو گروه نمایشی همراهمان هستند، گروه سرباز که بیشتر در استیج سفیر در شهرستان‌ها به صورت خیابانی اجرا دارند و یک کار دیگر که با هنرمندی خانم رضوی و مالک سراج انجام می‌شود و این کار در مراسم شب خاطره نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید سلیمانی
ارسال نظر