صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همایش روز ملی زیست‌فناوری برگزار می شود؛

توسعه زیست‌بوم فناوری زیستی با استفاده از توانمندی‌ها

«ششمین همایش روز ملی زیست‌فناوری» با هدف رونق بازار تولیدات ایران‌ساخت و هم‌افزایی میان بازیگران صنعت زیستی ۲۷ آذرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
کد خبر : 820491

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، رویدادی که محلی مناسب برای برگزاری مذاکرات رودررو میان بازیگران زنجیره ارزش زیست‌فناوری همچون «زیست فناوری غذایی»، «دارو و درمان»، «کشاورزی»، «پزشکی»، «انفورماتیک»، «تجهیزات پزشکی»، «تشخیص»، «نانوبیوتکنولوژی»، «سلول‌های بنیادی»، «اخترزیست» و ... است.

همچنین در ششمین همایش ملی زیست‌فناوری با حضور بخش‌های تاثیرگذار در توسعه این صنعت؛ مانند شتاب‌دهنده‌ها، صنایع بزرگ و فناوران؛ هم افزایی و همکاری میان آن‌ها افزایش می‌یابد و زمینه برای توسعه هرچه بیشتر صنعت زیست فناوری فراهم خواهد شد. این همایش با مشارکت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت، علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

بخش نمایشگاهی این رویداد هم میزبان ۱۵ شتابدهنده زیست فناوری است. در این نمایشگاه فرصتی فراهم شده است تا اساتید، دانشجویان و فناوران با مراکز شتابدهی و نوآوری، ارتباطی مستمر و مفید برقرار کنند. ارائه‌های فضای باز با هدف ترویج کارآفرینی در زیست فناوری، اهداء چهاردهمین جایزه بزرگ زیست‌فناوری دانشگاه تربیت مدرس و ارائه‌های ویژه با هدف انتقال محتوا و دانش‌های شهودی به مخاطبان از برنامه‌های این همایش یک روزه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: زیست فناوری
ارسال نظر