صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۵۹ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱
رئیس واحد تهران شمال مطرح کرد؛

رفع مشکلات با کاربردی کردن پژوهش‌ها

گوهری ضمن تاکید بر اینکه رفع مشکلات با کاربردی کردن پژوهش‌ها محقق می‌شود، گفت: ما باید در عملکرد صداقت داشته باشیم تا بتوانیم دانشجویان پژوهشگر تربیت کنیم و سختی فرایند حوزه پژوهش را قبول داریم.
کد خبر : 820264

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، عباس گوهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال صبح امروز ۲۳ آذرماه در مراسم تجلیل از پژوهش‌های برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال اظهار کرد: در دانشگاه نباید برتری جز علم داشته باشیم و دانشگاه تهران شمال از نظر جمعیت سومین رتبه در تهران را دارد.

وی با بیان اینکه رتبه اول و دوم جمعیت مربوط به دانشگاه‌های علوم تحقیقات و تهران مرکز است گفت: تهران شمال از نظر علمی در اولین رتبه قرار گرفته و امروز در حوزه پژوهش وضعیت خوبی داریم که باتوجه به ظرفیت‌های موجود می‌توانیم جایگاه بالاتری داشته باشیم.

رئیس واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: واحد تهران شمال در حوزه پژوهشی به دنبال تولید یک محصول است.

گوهری با اشاره به لزوم صداقت در عملکرد دانشگاه گفت: ما باید در عملکرد صداقت داشته باشیم تا بتوانیم دانشجویان پژوهشگر تربیت کنیم و سختی فرایند حوزه پژوهش را قبول داریم.

رئیس واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی درباره رتبه این واحد در حوزه پژوهشی گفت: ما در واحد تهران شمال رتبه ۹ را داریم و در حوزه پژوهشی فعالیت‌های خود را با کمک دانشجویان ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه باید پژوهش‌ها کاربردی شود ادامه داد: اگر مشکلات دانشگاه را بر اساس پژوهش‌ها حل کنیم، می‌توانم به مشکلات جامعه نیز رسیدگی کنیم که اینجا کاربردی بودن پژوهش‌ها خود را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر