صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۵ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱
به مناسبت هفته پژوهش؛

پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد شهید سلیمانی تجلیل شدند

پژوهشگران برتر و فناوران برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان تجلیل شدند.
کد خبر : 820218

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان در آستانه روز پژوهش و فناوری با حضور هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان از فعالیت‌های علمی  پژوهشگران برتر و فناوران برگزیده سال جاری این دانشگاه تجلیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در این مراسم با تبریک هفته پژوهش، محققان و اساتید پژوهشگر را سرمایه‌های واقعی و راهنمای پیشرفت جامعه قلمداد کرده و توضیح داد: امروز شاهد هستیم که میزان رشد هرجامعه نسبت مستقیمی با میزان پژوهش در آن جامعه دارد و ایران به عنوان پانزدهمین کشور در تولید علم متاسفانه در جایگاه شصتم جهان به لحاظ تولید فناوری قرار دارد و باید برای تولید محصولات دانش‌بنیان طبق فرموده رهبری گام برداشت و دانشگاه به عنوان مهم‌ترین عرصه تولید علم در این زمینه نقش بی بدیلی ایفا خواهد کرد.

علیرضا منظری توکلی، جامعه رو به توسعه را نیازمند نهاد‌هایی که فرهنگ پژوهش را در مسیر‌های خود به جریان بیندازند دانسته و توضیح داد: باید با استفاده از راهکار‌هایی نظیر اعطای امتیازات، تشویق و حمایت بیشتر از افرادی که در امر پژوهش تلاش می‌کنند، سایر افراد جامعه را نیز به این موضوع مهم تشویق و ترغیب کرد.

مریم کاظمی پور معاون پژوهش و فناوری واحد کرمان نیز با معرفی برگزیدگان این دوره گفت: مهدیه اسلامی از دانشکده فنی و مهندسی، ندا فاتحی از دانشکده ادبیات و علوم انسانی و محمدمهدی فروغی نیز از دانشکده علوم حائز شرایط بودند.

دبیر شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد استان کرمان افزود: امین رضا جمشیدی و حامد فرهمند نیز به عنوان فناوران برتر واحد کرمان در سال گذشته معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر