صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در صورت نهایی شدن توافق مسئولان اجرایی؛

ثبت‌نام دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات بزودی انجام می‌شود

اعزام دانشگاهیان به عتبات در صورت نهایی شدن توافق مسئولان اجرایی می‌شود و به این ترتیب دانشگاهیان در پایان سال جاری به زیارت امام حسین (ع) مشرف خواهند شد.
کد خبر : 820175

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری آنا، سفر دانشگاهیان به عتبات یکی از سفرهای پرخاطره برای آن‌هاست که در سال‌های گذشته رونق دوچندانی داشت. اما با شیوع کرونا این سفرها متوقف شد و در حالی که دانشگاهیان در اسفند سال ۹۸ آماده اعزام بودند، با بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی هیچ زائری به عتبات اعزام نشد و هزاران دانشگاهی در حسرت زیارت ماندند.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری‌پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، سفر عتبات برای دانشگاهیان برنامه‌ریزی شده است ‌‌و با توجه به پیش‌بینی انجام شده، پس از بررسی و نهایی شدن مذاکرات، ثبت‌نام دور جدید سفر دانشگاهیان به عتبات نیز آغاز خواهد شد.

در روزهای گذشته مسئولان ستاد عتبات دانشگاهیان با مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت جلساتی داشتند که نشان از تصمیم برای برقراری سفر دانشگاهیان به عتبات است.

در صورت تحقق این امر، دانشگاهیان در پایان سال جاری در قالب کاروان‌های زمینی و هوایی عازم عتبات می‌شوند و این نخستین ثبت‌نام دانشگاهیان بری سفر عتبات در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر