صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۰۳ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح کرد؛

توضیحات وزیر بهداشت درباره بهبود وضعیت تعرفه پرستاری

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بهبود وضعیت تعرفه پرستاری، افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی و دستیاری از دیگر مواردی بود که وزیر بهداشت در جلسه امروز کمیسیون توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر : 819674

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا،  رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون متبوع خود به خبرنگاران گفت: در نشست امروز بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون آموزشی این وزارت‌خانه، جهت ارائه گزارش عملکرد این وزارتخانه در کمیسیون حاضر و آماری از فعالیت‌های انجام شده، ارائه داد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: وزیر بهداشت در خصوص موفقیت‌های حوزه بهداشت و درمان به ویژه در راستای مقابله با کرونا که با واکسیناسیون ۱۵۶ میلیون دُز آمار ابتلا به کرونا در کشور را به صفر رساند، توضیحاتی ارائه و درباره بیمه همگانی ۶ میلیون نفر به ویژه از سه دهک پایینی جامعه مواردی را بیان کرد.

حاجی‌پور ادامه داد: بهبود وضعیت تعرفه پرستاری، افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی و دستیاری نیز از دیگر مواردی بود که وزیر بهداشت در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.  

وی تصریح کرد: نمایندگان نیز در نشست امروز نقطه نظرات خود را بیان و به مواردی از جمله ضرورت توجه به حوزه پژوهش در وزارت بهداشت، ضرورت کنترل بازار دارو و قطع دست مافیای دارو و حمایت از شرکت‌های تولید واکسن اشاره کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در نشست امروز بر تقویت دانشگاه‌های علوم پزشکی، تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری تأکید و بر ضرورت اصلاح بیمه سلامت و همگانی و تحت پوشش قرار گرفتن دارو‌ها و خدمات اشاره شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر