صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۹ - ۱۷ آذر ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

کشف یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف و ضبط بیش از یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: امسال این مواد مخدر در در قالب طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی در سطح استان کشف و ضبط شده است.
کد خبر : 819147

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: به دنبال وصول اخبار و اطلاعات کسب شده همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پیگیری چند روز گذشته، ماموران پلیس مواد مخدر موفق شدند یک باند قاچاق عمده مواد مخدر را شناسایی و متلاشی کنند.

وی اظهار داشت: در این عملیات‌ها ۶ دستگاه خودرو توقیف و هفت نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند و دستگیری سایر مرتبطان و شرکای مواد مخدر در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دارد.

امان‌اللهی از افزایش ۱۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: در این مدت ۲ هزار نفر از مجرمان بخش موادمخدر از جمله معتادان، فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش آنا، چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راه‌های ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیر‌های ترانزیتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر