صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۵:۵۴ | ۱۶ / ۰۹ /۱۴۰۱
| |
با اختصاص ۷۰درصد فضاهای تبلیغاتی شهرتهران؛

پایتخت به رنگ "ایران‌ما" درآمد

رضا صیادی از اختصاص 70 درصدی فضاهای تبلیغاتی شهر به اکران طرح های پویش "ایران ما" خبر داد.
کد خبر : 818982

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا،رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به اکران فرهنگی طرح های پویش "ایران ما" در پایتخت اظهار داشت: این پویش با هدف ایران شناسی شهروندان تهرانی در قالب عکس های فاخر و طرح های فرهنگی در 70 درصد فضاهای شهری به اکران درآمده است. 

رضا صیادی بازشناسی عوامل هویت بخشی تاریخی، ملی و مذهبی را از جمله اهداف پویش "ایران ما" عنوان کرد و افزود: به تصویر کشیدن اماکن و آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری، مذهبی، تفریحی و یادآوری آداب و سنن اقوام ایرانی از جمله عوامل هویت بخش ماست که فرصت ایرانشناسی را به هر بیننده ای خواهد داد. 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به تمدن غنی ایرانی و اسلامی و آثار به جای مانده وهمچنین گوناگونی طبیعت کشور تاکید کرد: سازمان زیباسازی با اکران پویش "ایران ما" سعی در بازشناسی و یادآوری صحنه های بی بدیل از جای جای کشورمان دارد تا ضمن آرام سازی محیط شهری، امکان سفرتصویری را برای شهروندان فراهم کند. 

وی ادامه داد: در تصاویرانتخابی سعی شده است آثار و ابنیه تاریخی و ملی به ثبت رسیده و نیز زیبایی های طبیعی و گردشگری مناطق مختلف کشور از جمله دیدنی های شهرهای کرمان، اصفهان، شیراز، تهران، گیلان، مازندران و جزایر زیبای جنوبی کشور به نمایش در آید

انتهای پیام/

برچسب ها: رضا صیادی
ارسال نظر