صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۶ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مدعی شد

AFC برای ورزشگاه آزادی مجوز تاییدیه صادر می‌کند

بخش عمده ایرادهای مطرح شده از سوی AFC در ورزشگاه آزادی برطرف شده و به زودی مجوز صدور تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر خواهد شد.
کد خبر : 818664

به گزارش خبرگزاری آنا، علیرضا عاصم یوسفی درباره ایرادهای مطرح شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص ورزشگاه آزادی و رفع مشکلات دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای گفت: در حدود چهل روز پیش یک شرکت مطرح بین‌المللی کار خود را برای بررسی و تطبیق موارد مطروحه از سوی AFC با اقدامات صورت گرفته و وضعیت موجود در ورزشگاه آزادی آغاز کرد. این شرکت تمام موارد را به صورت مجزا بررسی کرده و مسئولیت انطباق آنها را با نکات ارائه شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، بر عهده دارد.

وی ادامه داد: شرکت مذکور اخیراً پس از بررسی‌ها ضمن تایید غیر رسمی اقدامات انجام شده در این ورزشگاه و ارائه مشاوره برای رفع اندک جزئیات باقی مانده اعلام کرده است طی روزهای آتی مجوز لازم برای اخذ تاییدیه AFC را صادر خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به اقدامات انجام شده ادامه داد: بسیاری از مواردی که AFC به عنوان الزامات استادیوم آزادی برای برگزاری مسابقات رسمی و صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مطرح کرده است، انجام شده و با اصلاح موارد جزئی باقی مانده، تنها منتظر صدور مجوز شرکت مذکور و اخذ تاییدیه خواهیم بود.

وی با تاکید بر اصلاح ایرادات مطرح شده یادآوری کرد: به‌زودی تاییدیه لازم از سوی شرکتی که مسئولیت بررسی و انطباق چک لیست‌ها را بر عهده دارد صادر می‌شود و پس از بررسی توسط AFC، ان‌شاءالله تایید نهایی نیز صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر