صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۱ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱
آنا گزارش می دهد

درستکار در مورد اعزام تیم تصمیم می‌گیرد؛ تعلل عامدانه آمریکایی‌ها در صدور ویزا؟

باتوجه به عدم صدور ویزای آمریکا تا این لحظه برای تیم ایران و البته ابهام در صدور آن؛ اگر ظرف امروز یا فردا ویزا صادر شود، علیرضا دبیر تصمیم‌گیری در خصوص حضور در آمریکا را به سرمربی تیم ملی واگذار کرده است.
کد خبر : 818643

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در شرایط ایده‌آل فدراسیون کشتی قصد داشت تیم آزاد را چند روز پیش از مسابقات جام‌جهانی روانه آمریکا کند تا بدن کشتی‌گیران با توجه به اختلاف ساعت زیاد بین دو کشور، با شرایط تطابق پیدا کند، اما تا اینجای کار که چهار روز به آغاز مسابقات باقی مانده، حتی اگر ویزا صادر شود و تیم هم به آمریکا برود، از شرایط مد نظر و مطلوب فدراسیون و کادرفنی تیم ملی بسیار دور شده‌ایم.

فدراسیون دیدگاهش این بود که روز دوشنبه (۱۴ آذر) ویزا صادر خواهد شد تا آزادکاران سه‌شنبه راهی آمریکا شده و ۱۶ آذر به مقصد برسند، اما امروز سه‌شنبه، همچنان همه گوش به زنگ سعید یوسفی مسئول امور بین‌الملل فدراسیون کشتی هستند که برای پیگیری سریع کار راهی دبی شده تا از طریق سفارت موضوع ویزا را دنبال کند.

اگر بنای آمریکایی‌ها به صدور ویزا باشد و این کار امروز یا فردا انجام شود، علیرضا دبیر تصمیم‌گیری در خصوص اعزام تیم به جام‌جهانی را به پژمان درستکار موکول کرده است، تا سرمربی تیم ملی در این باره تصمیم بگیرد که براساس شرایط تیم و فرصت باقی‌مانده تا آغاز رقابت‌ها، تیم می‌تواند خودش را در وقت اندکی که در اختیار دارد با شرایط تطبیق داده و کشتی‌های قابل قبولی در جام‌جهانی بگیرد؟

پیش از این نیز علیرضا دبیر طی ایمیلی مراتب ناراحتی و گله‌مندی فدراسیون کشتی ایران از تعلل در صدور ویزا را هم به فدراسیون کشتی آمریکا و همچنین اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرده بود.

رئیس فدراسیون کشتی تاکید داشت که باتوجه به مسافت بین دو کشور و اختلاف ساعت، نیاز است ایران چند روز پیش از مسابقات وارد آمریکا شود و احتمال تعلل عامدانه میزبان را در این زمینه مطرح کرده بود.

تیم کشتی آزاد ایران در جام‌جهانی آمریکا با تیم‌های ژاپن و منتخب جهان همگروه است و تنها در شرایطی مقابل آمریکا قرار خواهد گرفت که هر دو تیم یا در مبارزه فینال و یا رده‌بندی به هم برخورد کنند.

 

 
 

انتهای پیام/

ارسال نظر