صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۱ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱
در گفت‌و‌گو با آنا عنوان شد؛

دانشگاه آزاد میزبان نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه خراسان‌ شمالی در ۳۵ غرفه

رئیس دانشگاه آزاد خراسان‌شمالی عنوان کرد: نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی، فناوری و فن‌بازار این استان فردا در ۳۵ غرفه گشایش می‌یابد.
کد خبر : 818259

غلامرضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در بجنورد اظهار کرد: مسئولیت برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان خراسان شمالی برعهده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد است که به ریاست استاندار خراسان‌شمالی و با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، شرکت‌ها از ۱۴ آذر  به مدت سه روز با همکاری اجرایی پارک علم و فناوری در واحد بجنورد گشایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: نمایشگاه هفته پژوهش در دو بخش پژوهشی با بیش از ۳۵ غرفه برای دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده و بخش دیگر آن فناوری است که به صورت محیط باز و بدون غرفه‌بندی برپا می‌شود که هر دو نمایشگاه کنار یکدیگر و در دو سالن مجزا جنب سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد بجنورد در محیطی با متراژ بیش از یک‌هزار متر مربع برپا می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی درباره سخنرانی‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی در هفته پژوهش استان بیان کرد: ۲۰ عنوان سخنرانی با توجه به نیاز روز و مباحث لازم برای دانشجویان در رشته‌های مختلف تحصیلی توسط استادان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان در رشته‌هایی مانند برق، تربیت‌بدنی، علوم تربیتی، روانشناسی، شیمی، عمران، کارآفرینی معارف و مرکز رشد، شرکت‌های دانش‌بنیان و ... ارائه می‌شود که علاقه‌مندان با توجه به زمان‌بندی انجام شده می‌توانند از مباحث بهره کافی ببرند.

کاظمی افزود: مراسم اختتامیه هفته پژوهش ۱۷ آذرماه با حضور مسئولان دانشگاه و استان، پژوهشگران، سخنرانان و دانشجویان برتر در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود و برگزیدگان، پژوهشگران، فناوران و کارآفرینان برتر با ارزیابی صورت گرفته توسط سازمان برنامه و بودجه معرفی می‌شوند.

وی تأکید کرد: علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۷ برای بازدید از این نمایشگاه اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر