صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۳ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

قیمت بهران اکسترا توربو دیزل، بهران بردبار و پارس بابک ۲۰ لیتری

برای اطلاع از قیمت بهران اکسترا توربو دیزل بهران بردبار و قیمت روغن هیدرولیک پارس بابک ۲۰ لیتری با ما در ارتباط باشید.
کد خبر : 818094

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، انواع روغن های صنعتی نقش بسیار حیاتی در امور صنعتی دارند که در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برخی از انواع پرکاربرد این روغن ها که علاوه بر امور صنعتی در امور خودرویی نیز استفاده می شوند بپردازیم. 

بهران اکسترا توربو دیزل: 

یکی از انواع روغن بسیار پر کاربرد خصوصا در خودرو های دیزلی روغن بهران اکسترا توربو دیزل می باشد که به صورت اختصاصی در این خودرو ها به کار می روند.جهت معرفی مواد تشکیل دهنده این روغن می توان به روغن پايه نيمه سنتتيك و مواد افزودني مرغوب اشاره نمود که به دلیل داشتن سیستم کنترل کننده آلودگی مورد توجه اکثریت واقع می شوند. 

موارد استفاده از این روغن را می توان در اتوبوس ‌ها و کامیون‌ های جدید و قدیم که تحت شرایط سخت کار می ‌کنند و… نیز مشاهده نمود که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. برای معرفی برخی از ویژگی های این روغن می توان به پایداری برشی بسیار مطلوب و در نتیجه کاهش افت ویسکوزیته و فشار روغن روشن شدن آسان موتور در دماهای پایین و محافظت سریع قطعات موتور در برابر ساییدگی،  دارای مقدار قلیائیت کل بالا برای محافظت بهتر در برابر تخریب روغن، خواص ضد سایش عالی، فراریت مطلوب و در نتیجه کاهش کم شدن روغن اشاره نمود. 

این روغن ها به دلیل داشتن خاصیت کنترل دوده و پایداری بالا در برابر دما و حرارت برای تمامی خودرو هایی که تحت شرایط سخت کار می کنند بسیار مناسب بوده که تمامی موارد ذکر شده حاکی از کیفیت بالای این روغن می باشد. شرکت بهران همواره در تولید انواع روغن های صنعتی و خودرویی بسیار موفق عمل کرده به طوری محصولات آن به دلیل داشتن کیفیتی عالی از محبوبیت بالایی برخوردارند. جهت خرید این‌ محصول در عین داشتن اصالت کالا و همچنین قیمتی مناسب می توانید به سایت ما مراجعه نموده و از قیمت این محصولات نیز با خبر شوید. 

بهران بردبار:
 
روغن بهران بردبار در اصل از قدیمی ترین و با کیفیت ترین روغن های صنعتی و خودرویی محسوب می شود. شرکت بهران از سال ۱۳۴۱ تا کنون در حال فعالیت بوده و محصولات آن همگی در سطح کیفی بالایی قرار دارند. از جمله ویژگی های مهم روغن بردبار روان کنندگی عالی و‌ اثر کاهش فشار می باشد که به جهت داشتن این مشخصات ، کاربرد آنها را می توان در جعبه دنده ها و  وسایل و ابزار مختلف در صنایع سنگین مشاهده نمود. 

تمانی نکات ذکر شده گویای کیفیت بالای این محصول بوده که همین موضوع سبب محبوبیت آنها میان اکثر صنعتگران گشته است. جهت دریافت بهترین کارایی از این روغن ها باید حتما آنها را با کیفیتی عالی و از فروشگاهی مطمئن خریداری نمایید تا از تخریب قطعات به دلیل عدم محافظت در برابر اصطکاک جلوگیری گردد. 

روان کنندگی این روغن در سطح بالایی قرار دارد به طوری که از برخورد قطعات با یکدیگر جلوگیری کرده و در نتیجه باعث افزایش طول عمر قطعات می شود. برای اطلاع از قیمت و خرید و فروش روغن بردبار با کیفیت بالا ضمن داشتن قیمتی مناسب می‌ توانید از سایت ما دیدن نموده و‌ در صورت نیاز به سفارش این محصول به صورت آنلاین اقدام کنید.



قیمت روغن هیدرولیک پارس بابک ۲۰ لیتری:

همانطور که میدانید استفاده از روغن هیدرولیک در سیستم های هیدرولیکی و در فرمان خودرو ها نقشی اساسی دارند. این روغن دارای انواع مختلفی بوده که روغن پارس بابک ۲۰ لیتری نمونه ای از آنها محسوب می شود. این روغن ها دارای کیفیتی بسیار بالا در امر روانکاری قطعات هیدرولیکی می باشند که برای معرفی برخی از ویژگی های آنها می توان به مقاومت بسیار خوب در مقابل اکسیداسیون، پایداری حرارتی بسیار خوب، محافظت از سطوح در برابر زنگ زدگی و خوردگی، قابلیت جداپذیری آسان از آب، قابلیت جداسازی هوا،  جلوگیری از تشکیل کف پایدار و قابلیت فیلتر پذیری خوب اشاره نمود. 

استفاده از این روغن در کنار سیستم های هیدرولیکی در اکثر سیستم های گردشی، جعبه دنده های بسته، ماشین آلات نساجی و مواردی از این قبیل نیز مشاهده می گردد که توجه به اصالت برند این محصول نکته مهمی در خرید آن محسوب می شود. اما در کنار این موضوع توجه به فروشگاهی که از آن قصد خرید محصول را دارید نیز حائز اهمیت است. 

شما عزیزان می توانید در کنار خرید این محصول از قیمت روغن هیدرولیک پارس بابک ۲۰ لیتری نیز مطلع گردید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر