صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۰ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با آنا:

ایرانی به آمریکایی باج نمی‌دهد/ فرصتی برای استقلال باقی نمانده است

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: بازیکنان تیم ملی با غیرت مقابل آمریکا ظاهر خواهند شد و برنده می‌شوند تا دل مردم شاد شود.
کد خبر : 817173

حجت کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره تلاش‌های مدیران باشگاه استقلال برای رفع مسائل مالی آبی‌پوشان اظهار داشت: دو سه تا طرح را برای مشکلات مالی پیگیر بودیم که تا به امروز به نتیجه نرسیده است. مباحث اخذ وام و توافق با اسپانسر میان بود که متاسفانه هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم. علی فتح‌الله‌زاده به شدت پیگیر این قضیه است و مشکلات مالی داریم که ان‌شاءالله تا چند روز آینده اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. پیگیر این قضیه هستیم و احتمالا در روزهای آتی اسپانسر جدید باشگاه معرفی می‌شود. پس از توافق نهایی با اسپانسر باشگاه استقلال مشکلات باشگاه حل خواهد شد و بدهی‌ها را پرداخت خواهیم کرد. آقای فتح‌الله‌زاده قول داده‌اند تا پیش از دربی از بازیکنان حمایت مالی کنند و پرداختی به بچه‌ها بدون شک اجرایی می‌شود.

**اردوی خارجی نخواهیم داشت

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه بحث برگزاری اردوی خارج از کشور تیمش گفت: بحثی در مورد اردوی خارج از کشور داشتیم که پس از لغو اردوی پرتغال به میان آمد اما نامشخص است. قصد داشتیم به دوبی رفتیم که احتمال برگزار نشدن این اردو بسیار زیاد است. 

**فرصتی برای پرداخت طلب استراماچونی نداریم

وی در مورد موضوع پرداخت معوقات آندره‌آ استراماچونی و اینکه باشگاه استقلال فرصتی دارد تا بتواند پیش از اتمام موعد حکم صادره به سرمربی ایتالیایی سابق خود پول پرداخت کند، عنوان کرد: این موضوع هم به مسائل مالی باشگاه ارتباط دارد. فرصتی برای استقلال باقی نمانده و ان‌شاءالله به محض اینکه اسپانسر باشگاه مشخص شود و تزریق مالی صورت گیرد، طلب استراماچونی را پرداخت می‌کنیم. 

**اسپانسر جدید مشکلات استقلال را حل می‌کند

کریمی در مورد پرداخت مطالبت ریکاردو ساپینتو عنوان کرد: بخشی از مطالبات سرمربی پرتغالی تیم واریز شده است. پرداخت‌های بعدی هم با واریز پول اسپانسر عملی می‌شود. با مشخص شدن اسپانسر جدید باشگاه همه مشکلات استقلال حل می‌شود و مسئله خاصی نداریم.

**وطن‌فروشان با شکست آمریکا لطمه می‌خورند

وی در مورد بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا اظهار داشت: کسانی که غیرت ایرانی نداشتند روحیه بازیکنان تیم ملی را مقابل انگلیس خراب کردند و در نتیجه بازی تأثیر داشت. صددرصد در بازی با آمریکا ملی‌پوشان با غیرت ظاهر خواهند شد و برنده می‌شویم تا دل مردم شاد شود. مقام معظم رهبری گفتند ایرانی به آمریکایی باج نمی‌دهد، همین را بچه‌ها سرمنشا خود قرار می‌دهند و محکم در زمین بازی می‌کنند. وطن فروشانی که دل مردم را خون کردند با صعود ایران ضربه می‌خورند. آنهایی که دل خانواده‌های شهدا را خون کردند شاهد برتری ایران بر آمریکا خواهند بود و در زمین فوتبال پاسخ قاطعی می‌گیرند. 

**برخی سیاست سکوت را پیشه کردند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: در این میان بودند کسانی که باید به وسط میدان می‌آمدند و حرف می‌زدند اما سیاست سکوت را پیشه کردند. اینها منافع خود را دیدند و از ترس آنکه توهینی بشوند حرفی نزدند. کسانی که در این نظام به جایی رسیدند و صاحب همه چیز شدند به جای حمایت از نظام ترجیح دادند حرفی نزنند. رسانه‌های معاند خط دادند و آنهایی که باید حامی کشورمان باشند به سکوت روی آوردند. از سویی دیگر ما در نخبه ‌پروری خوب عمل نکردیم و در آینده می‌توانیم در این زمینه هم برنامه‌های کاربردری داشته باشیم تا الگوهای بیشتری برای نسل‌های بعدی بسازیم.

**توانایی مهار نیروی جوانی آمریکا را داریم

کریمی یادآور شد: ملی‌پوشان ما باید در بازی با آمریکا از تجربیات خود بهره‌مند شوند. بدون تردید هم این کار را انجام می‌دهند و در بازی با ولز استفاده از تجربیات مشخص بود. اگر استرس نداشته باشیم و فشاری روی بچه‌ها نباشد مطمئنا توانایی مهار نیروی جوانی آمریکا را داریم. اهمیت پیروزی بر آمریکا آنجاست که اجازه موج‌سواری را از هر رسانه معاند می‌گیرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر