صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
در گفت‌وگو با آنا

ارمشی: 80 درصد احتمال دارد به پلی‌آف برویم/ سرماخوردگی و مصدومیت اجازه نداد مقابل پیکان خوب بازی کنیم

خبرگزاری آنا، کمک مربی تیم جواهری گنبد درباره شکست تیمش مقابل پیکان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال گفت: به دلیل مصدومیت و سرماخوردگی برخی بازیکنانمان نتوانستیم بازی همیشگس مان را انجام دهیم.
کد خبر : 817

عبدالاحد ارمشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، که در دیدار تیم جواهری گنبد مقابل پیکان به جای سرمربی روی نیمکت تیم جواهری گنبد نشسته بود، پس از شکست 3 بر صفر این تیم عنوان کرد: جواهری به دلیل اشتباهات فردی مقابل پیکان مغلوب شد.


وی درخصوص ‌این‌که در این بازی نقش سرمربی را داشت عنوان کرد: بای محمد حاجیلی دوجی سرمربی تیم جواهری گنبد هستند اما به دلیل کسالتی که داشت نتوانست در این‌بازی تیم را همراهی کند از دیدارهای آینده هدایت تیم را دوباره دردست می‌گیرد.


ارمشی درباره دیدار مقابل پیکان گفت: ما بازی خودمان را انجام دادیم اما باید بگویم چند بازیکن اصلی ما سرماخورده و مصدوم بودند بنابراین نتوانستیم بازی که مدنظرمان بود را انجام دهیم. ما می‌توانستیم گیم دوم را ببریم ولی با اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردیم ولی به‌طورکل امسال نتایجی که گرفته‌ایم خوب بود و فکر می‌کنم 70، 80 درصد جزو 4 تیم صعودکننده از گروه یک خواهیم بود.


کمک مربی تیم جواهری درپاسخ به این سوال که چرا این تیم در دیدارهای خانگی نتایج بهتری می‌گیرد، عنوان کرد: اتفاقا اینطور نیست شاید سال‌های قبل بازی‌هایی که در گنبد انجام می‌دادیم بهتر بود ولی امسال خارج از خانه هم خوب نتیجه گرفتیم، به طورمثال در زاهدان تیم شهرداری این شهر را 3 بر صفر شکست دادیم با تماشاگران زیادی که حریف‌مان داشت. البته هرتیمی در شهر خودش با حمایت تماشاگران خوب بازی می‌کند صددرصد این تأثیر می‌گذارد ولی یک مقدار شانس هم باید یاری کند و بچه‌ها مصدوم نشوند. به هرحال در لیگ این اتفاقات می‌افتد.


انتهای پبام/


انتهای پیام/

ارسال نظر