صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۹ - ۰۵ آذر ۱۴۰۱
همزمان با هفته بسیج برگزار شد؛

دانشگاه آزاد میزبان دومین یادواره ۹۰ شهید بسیج ادارات بابل

دومین یادواره شهدای بسیج ادارات شهرستان بابل و دو تن از شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر : 816765

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بابل، دومین یادواره ۹۰ شهید بسیج ادارات شهرستان بابل و دو تن از شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بابل به مناسبت هفته بسیج  با حضور علی کریمی فیروزجاه نماینده بابل و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، میرالله حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل، رؤسای ادارات و نهادها، خانواده‌های معزز شهدا، استادان دانشگاه، بسیج دانشجویی، بخشداران، فرماندهان بسیج ادارات و نهاد‌های شهرستان بابل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

معاون وزیر کشور در این مراسم اظهار کرد: بسیج نماد انقلابی، ابتکار و تفکر برخواسته از حضرت امام خمینی(ره) بود که در عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی تشکیل شد.

ابوطالب شفقت بیان کرد: بسیجیان جان‌برکف در همه دوران انقلاب اسلامی به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس با عشق به امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب با بصیرت و شجاعت در همه صحنه‌ها حضور فعال داشته‌اند. خدمت به مردم در زمان‌های حساس و عشق به ولایت و پاسداری از انقلاب اسلامی مهم‌ترین اهداف بسیجی کارآمد و مؤمن است.

به گزارش آنا، پیش از آغاز مراسم آیین غبارروبی و عطرافشانی با حضور معاون وزیر و اعضای شورای اداری شهرستان بابل در یادمان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی همراه گلاب‌پاشی و نثار گل برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر