صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۰ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱
شمشیرباز ملی پوش سابر در گفت و گو با آنا:

تیم ملی فوتبال خیلی بد بازی کرد/ تعویق مسابقات قهرمانی کشور خبر خوبی بود

شمشیرباز ملی پوش سابر گفت: فکر نمی کنم تیم ملی فوتبال ایران با باخت ۶بر۲ مقابل انگلیس به دور دوم صعود کند.
کد خبر : 815996

محمد رهبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد شکست سنگین تیم ملی مقابل انگلیس اظهار داشت: با این باخت فکر نمی‌کنم دیگر تیم ملی صعود کند. خیلی دوست داشتم تیم به دور بعد برسد، اما دیروز خیلی خیلی بد و دور از انتظار بازی کرد. با این باخت تصوراتم عوض شد. انگار فقط ۱۱ نفر در زمین بودند که نه یک پاس درست و نه حرکت حساب شده‌ای داشتند.

ملی پوش شمشیربازی سابر چهار تیم را شانس قهرمانی جهان دانست و گفت: به نظر من آرژانتین، فرانسه، برزیل و انگلیس شانس قهرمانی جهان هستند.

رهبری در ادامه این گفت و گو در مورد تعویق اردوی تیم ملی شمشیربازی در اصفهان عنوان کرد: تعویق قهرمانی کشور برای من خبر خوشایندی بود. چرا که با مصدومیت انگشتم در جام جهانی الجزایر نیاز به استراحت بیشتری داشتم. انگار خدا دعایم را برآورده کرد و مسابقات به تعویق افتاد تا من هم با استراحت بیشتر برای اردوی گرمد پریکس فرانسه آماده شوم.

وی نایب قهرمانی جام جهانی الجزایر را اتفاق خوبی در شروع فصل خواند و گفت: خدا را شکر ما فصل مسابقات را با مدال خوبی شروع کردیم. آن هم بعد از ۳-۴ سالی که مدال نگرفته بودیم. ما پارسال به خاطر المپیک و عدم نتیجه گیری در قهرمانی جهان و آسیا فشار و استرس زیادی را تحمل کردیم اما ما امسال در سال شلوغ نیاز به شروع خوب داشتیم تا برای نمایش بهتر در رقابت‌های قهرمانی آسیا، جهان، بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک انگیزه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر