صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

اعلام نتایج نخستین دوره آزمون‌های الکترونیکی بورس

نتایج نخستین دوره آزمون‌های الکترونیکی در سال 95 که در روزهای 9 و 10 اردیبهشت ماه برگزار شده بود، فردا دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.
کد خبر : 81587

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار، رییس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای این سازمان درباره پذیرفته شدگان آزمون معامله‌گری بازار سرمایه اعلام کرد: با توجه به مصوبه هیأت مدیره سازمان، اسامی این افراد در اختیار نهادهای آموزش دهنده قرار خواهد گرفت تا در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و پس از گذراندن و تأیید دوره، اقدامات بعدی صورت خواهد گرفت. بنابراین اکنون پذیرفته شدگان آزمون معامله‌گری بازار سرمایه نیازی به ارسال مدارک به این اداره نخواهند داشت.


حیدر فروغ‌نژاد بیان کرد: به رغم اطلاع‌رسانی‌‌های مکرر درباره آزمون ‌های اصول بازار سرمایه و تحلیل‌ گری بازار سرمایه 23 خرداد ماه سال جاری که مختص دارندگان مدارک حرفه‌ای CFA و CIIA است، تعدادی از داوطلبین بدون توجه به شرایط این آزمون ‌ها اقدام به ثبت نام کرده‌اند.


وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دارندگان مدارک ذکر شده تنها به سؤالات اصول بازار اسلامی و اخلاق حرفه ‌ای و مقررات اصول بازار سرمایه و در آزمون تحلیل ‌گری بازار سرمایه، تنها به سؤالات مقررات تحلیل ‌گری بازار سرمایه پاسخ خواهند داد، لذا پس از برگزاری آزمون، تمامی افرادی که با این شرایط ثبت نام کرده و در آزمون شرکت کرده‌اند، ملزم به ارائه مستندات خود از جمله قبولی در آزمون‌های مذکور هستند، بدیهی است آزمون افرادی که قادر به ارائه مدارک مورد نیاز نباشد، ابطال خواهد شد.


یادآور می شود، نتایج آزمون‌های الکترونیکی روزهای 9 و 10 اردیبهشت ماه، فردا دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه در تارنمای اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس به آدرس http://reg.seo.irقابل دسترسی خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر