صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در قالب برنامه «بوطیقا»؛

«جهان با من برقص» در رادیو بررسی می‌شود

فیلمنامه فیلم «جهان با من برقص» در برنامه «بوطیقا» رادیو فرهنگ دوشنبه ۳۰ آبان ماه نقد و ‌بررسی می‌شود.
کد خبر : 815795

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، «بوطیقا» عنوان برنامه‌ای پژوهش محور از رادیو فرهنگ است که این هفته در نقد و بررسی فیلمنامه‌ها به تحلیل فیلمنامه فیلم سینمایی «جهان با من برقص» اختصاص دارد.

فیلم جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم و در ژانر کمدی درام می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، بهار کاتوزی، رامین صدیقی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی و مهراب قاسم خانی به هنرمندی پرداخته‌اند. در برنامه این هفته کوروش حسینی، منتقد سینما فیلم نامه «جهان با من برقص» را که سروش صحت و ایمان صفایی نوشته اند نقد و بررسی می‌کند.

در برنامه «بوطیقا» این هفته شنوندگان رادیو فرهنگ تیزر و بخش‌هایی از این فیلم را نیز می‌شنوند. این فیلم اولین اثر سینمایی سروش صحت در مقام کارگردانیست که در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت و برنده سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی شد. داستان این فیلم از این قرار است که در آخرین تولد جهانگیر دوستانش دورهم جمع شده اند و این موقعیت باعث می‌شود تا آن‌ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند. برنامه «بوطیقا» ساعت۲۱:۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی «مریم قاسمی» روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر