صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی سی‌و‌یکمین جشنواره موسیقی فجر در «گفتمان ضرب اصول»

پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» با موضوع «نقد و بررسی شیوه برگزاری سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر» دوشنبه 13 اردیبهشت ساعت 18 در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار خواهد شد.
کد خبر : 81566

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای ارسباران، در این نشست با حضور مانی جعفرزاده و امیرعباس ستایشگر منتقد و رضا مهدوی کارشناس مجری زوایای مختلف «سی‌و‌یکمین جشنواره موسیقی فجر» بررسی می‌شود.


این نشست که قرار بود اسفند ماه سال 1394 بعد از پایان سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر و با حضور مسئولان جشنواره برگزار شود اما با تقاضای مدیر جشنواره به فروردین ماه 95 موکول شد و فروردین ماه امسال نیز یک بار دیگر این نشست به درخواست مدیر جشنواره به تاخیر افتاد.


بیش از این چهار جلسه «گفتمان ضرب اصول» با موضوع «بررسی وضعیت موسیقی صدا و سیما»، «بررسی عملکرد 15 ساله خانه موسیقی» و«بررسی مشکلات کنسرت‌ها اجراهای زنده» برگزار شده است.


هدف اصلی برگزار کنندگان سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» ایجاد فضایی مناسب برای بیان مشکلات موجود جامعه موسیقی است تا ضمن آگاهی از این مشکلات، فعالان و دست‌اندرکاران این جامعه شریف در راستای اصلاح و بهتر شدن شرایط صنفی شان حرکت کنند.


علاقه‌مندان برایکسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به آدرس خیابان شریعتی ،بالاتر از پل سید خندان ،خیابان جلفا مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر