صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

احتمال خودکشی در حادثه قتل‌عام خانوادگی اندیمشک قوت گرفت/ سلاح کلت کمری در نزدیکی یکی از مقتولان

پرونده قتل زوج جوان و دختر 5 ساله آنها، با تحقیقات صورت گرفته وارد مرحله جدیدی شد. با توجه به شواهد و مدارک موجود در صحنه این‌طور به نظر می‌رسد که عامل این جنایت پس از قتل همسر و دخترش، اقدام به خودکشی کرده است.
کد خبر : 81565

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا،‌ چهارشنبه هشتم اردیبهشت امسال با دریافت گزارشی از پاسگاه انتظامی قلعه لور شهرستان اندیمشک مبنی بر وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده، بازپرس ویژه قتل به همراه گروه بررسی صحنه جرم معاونت آگاهی و پزشکی قانونی، بر سر صحنه جرم حاضر شدند.


در این جنایت، سه نفر از اعضای یک خانواده به هویت مهدی، 33 ساله، نرگس همسر وی و اسراء، دختر پنج ساله آنان مورد هدف گلوله کلت قرار گرفته و کشته شده بودند.


متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را سه روز قبل از کشف اجساد اعلام کردند و طبق تحقیقات صورت گرفته در ورودی خانه قفل بوده و آثار ورود به عنف در صحنه مشاهده نشده است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، پدر خانواده دارای بیماری روانی بوده و دختر خردسال وی نیز دارای معلولیت شنوایی و بینایی بوده است. ضمن اینکه وی بارها از محل کار خود تقاضای جابجایی به شهرستان خرمشهر استان لرستان را داشته که درخواست وی مورد موافقت قرار نگرفته است.


صادق جعفری چگنی، دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک با بیان اینکه تاکنون گزارشی از پزشکی قانونی دریافت نشده است، در رابطه با این پرونده گفت: باتوجه به قفل بودن در ساختمان، کشف اسلحه در کنار جسد مرد، عدم سرقت اموال و وسایل مقتولان و نداشتن مسئله اخلاقی، نحوه قرار گرفتن اجساد که سردختر روی سر مادرش قرار داشت، به نظر می‌رسد ابتدا به همسر و دختر خود شلیک و سپس اقدام به خودکشی کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر