صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

بازدید کره‌ای‌ها از سازمان بورس

هیأتی به سرپرستی رئیس کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی و رئیس کمیسیون اوراق بهادار و اوراق آتی این بازار، امروز با رئیس سازمان بورس و مدیران ارشد این نهاد دیدار کردند.
کد خبر : 81547

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از سنا، هیأت همراه متشکل از تارک یونگ سونگ، مدیر بخش خدمات مالی بین‌المللی و چویی جونگ وون، معاون وی، ژئونگ اون بو را همراهی کردند.


محمد فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تشریح تاریخچه همکاری دو بورس ایران و کره جنوبی، همکاری آتی بسیار درخشانی را برای هر دو نهاد در آینده‌ای نزدیک پیش‌بینی کرد.


اون بو به نمایندگی از FSC ( کمیسیون خدمات مالی بازار کره جنوبی) آمادگی این نهاد را برای افزایش تعاملات با همتای ایرانی خود اعلام و ادامه این همکاری را برای هر دو طرف مفید ارزیابی کرد.


کمیسیون خدمات مالی بازار کره جنوبی یک نهاد مرکزی دولتی برای اجرای سیاست‌های خدمات مالی و نظارت بر بازارهای مالی است.


این کمیسیون، وظیفه وضع و تصویب مقررات و تنظیم پیش نویس قوانین بازارهای مالی را بر عهده دارد. نظارت و بازرسی بر موسسه‌های خدمات مالی از دیگر وظایف این نهاد است.


همچنین، اعطای مجوزهای قانونی نظارتی و مجوزهای مربوط برای فعالیت موسسات خدمات مالی، نظارت بر بازارهای سرمایه و نظارت بر معاملات خارجی موسسات خدمات مالی از دیگر وظایف این نهاد در کره جنوبی محسوب می‌شود.


در پایان این دیدار، مقرر شد تا با برگزاری جلسات متعدد در ایران و همچنین کره جنوبی، زمینه‌های جدیدی برای همکاری فی‌مابین ایجاد شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر