صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۸ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱
در سفری یک روزه به قم؛

مخبر: دولت برای ارتقاء وضعیت معیشتی مردم اهتمام جدی دارد/ تشکر آیت الله العظمی مکارم از گزارش امیدبخش معاون اول رئیس جمهور

معاون اول رییس جمهور در ادامه سفر خود به قم با آیت الله العظمی مکارم شیرازی دیدار و گزارشی از اقدامات انجام شده دولت و برنامه‌های آتی ارائه کرد و گفت: دولت برای توسعه کشور و ارتقاء وضعیت معیشتی مردم بخصوص اقشار کم درآمد اهتمام جدی دارد.
کد خبر : 814835

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، محمد مخبر عصر امروز (سه شنبه) در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی ضمن اشاره به حمایت‌های دشمنان از جریانات و آشوب‌های اخیر در کشور، گفت: به لطف خدا و با درایت و بصیرت مردم، توطئه دشمنان راه به جایی پیدا نکرده و خدشه‌ای به نظام اسلامی وارد نخواهد شد و این مسائل ما را از مسیر توسعه و پیشرفت کشور منحرف نخواهد کرد.

معاون اول رییس جمهور اصلاح و رفع مشکلات مزمن اقتصادی کشور را از اولویت‌های اصلی دولت برشمرد و افزود: دولت برنامه ریزی‌های دقیقی برای بهبود عملکرد بانک ها، مهار تورم، افزایش سرمایه‌گذاری، اشتغالزایی، توسعه ترانزیت و تولید مسکن دارد و اعتبارات مناسبی را برای اجرای این برنامه‌های پیش‌بینی کرده است.

مخبر همچنین ارتباط با روحانیت و استفاده از رهنمود‌های مراجع تقلید را از رویکرد‌های جدی دولت خواند و افزود: دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور نگاه ویژه‌ای نسبت به نظرات راهگشای روحانیت، حوزه و بویژه مراجع عظام تقلید دارد و از دریافت رهنمود‌ها استقبال می‌کند.

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی نیز در ابتدا بابت گزارش امیدبخش معاون اول رئیس جمهور تشکر کردند و در ادامه سوالات و دغدغه‌های خود را در خصوص برخی مسائل اقتصادی کشور مطرح کردند که معاون اول رئیس جمهور نیز درباره آن‌ها توضیحاتی ارائه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر