صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۲ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱
در صحن مجلس؛

نماینده مردم تهران به صورت مشروط از توضیحات«زارع‌پور» قانع شد

نماینده مردم تهران در مجلس از توضیحات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اقدامات این وزارتخانه برای توسعه شبکه ملی اطلاعات به صورت مشروط قانع شد.
کد خبر : 814655

به گزارش گروه سیاست و حکمرانی خبرگزاری آنا، در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی سوال ملی مجتبی رضاخواه، احمد امیرآبادی فراهانی و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اقدامات این وزارتخانه برای توسعه شبکه ملی اطلاعات مطرح شد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: از وزیر ارتباطات و اطلاعات می‌خواهم ظرف مدت ۳ ماه مشکلات کسب وکار‌های اینترنتی را برطرف کرده و شرایطی را فراهم کنند تا این کسب و کار‌ها بتواند در شبکه ملی اطلاعات و پیام رسان‌های داخلی فعالیت کنند.

روح اله عباس پور نیز در تشریح سوال مجتبی رضاخواه، احمد امیرآبادی فراهانی و ۷۴ نفر از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: اقدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه شبکه ملی اطلاعات محور سوال نمایندگان بوده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در اجرای ماده ۲۰۷ آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی سوال فوق در جلسه رسمی مورخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ و همچنین ۹ آبان سال جاری با حضور اعضای کمیسیون، نمایندگان سوال کننده و وزیر مربوطه مطرح و پس از استماع نظرات طرفین و نظر به عدم اقناع نمایندگان سوال کننده از پاسخ‌های ارائه شده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون قلمرو سوال را ملی تشخیص داد.

در نهایت، نماینده مردم تهران به نمایندگی از سوال کنندگان از توضیحات زارع پور به صورت مشروط قانع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر