«پارسا» در جدول پخش شبکه یک سیما قرار گرفت
به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، برنامه تلویزیونی پارسا به معرفی پژوهشهای دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری میپردازد و علاوه بر تقویت ارتباط و تعامل میان صنعت و دانشگاه، فرصتی برای دانشگاهیها فراهم میکند تا ایدهای قابل سرمایهگذاری خود را در اختیار فرهیختگان، فناوران ایرانی، قرار دهند.
سازوکار انتخاب پژوهشهای دانشگاهی مورد استفاده در برنامهها، انطباق پایاننامه یا پژوهش دانشگاهی بر مسائل مبنایی جامعه ایرانی، جنبه کاربردی، رویکرد حل مسأله و توان تجاریسازی دانش در کشور است.
تقویت روحیه مشارکت علمی، توسعه تعامل میان نخبگان، فناوران و سرمایهگذاران، توسعه کسب وکار دانش بنیان، شناسایی ظرفیتهای علمی مغفول و ارتقای کیفیت پایان نامهها و پژوهشهای دانشگاهی از جمله اهداف موردنظر برنامه پارسا عنوان شده است.
برنامه تلویزیونی مستند - ترکیبی پارسا کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیما و به تهیه کنندگی پیمان خزلی، همه روزه قبل از خبر ۱۴ به روی آنتن میرود.
انتهای پیام/