صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۶ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱
با حضور مسئولان در ورامین؛

دبیرخانه جشنواره ملی «نامه‌ای به امام زمان(عج)» گشایش یافت

دبیرخانه جشنواره ملی «نامه‌ای به امام زمان(عج)» با حضور مسئولان در ورامین گشایش یافت و از پوستر این جشنواره رونمایی شد.
کد خبر : 814291

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ورامین، دبیرخانه جشنواره ملی «نامه‌ای به امام زمان(عج)» با حضور مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا و قرچک گشایش یافت و از پوستر جشنواره رونمایی شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک در حاشیه برنامه رونمایی و گشایش دبیرخانه جشنواره ملی «نامه‌ای به امام زمان(عج)» به خبرنگار آنا گفت: این جشنواره توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با همکاری مؤسسه امامت و مهدویت در چهار رده سنی ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال، ۱۸ تا ۳۵ سال، ۳۵ سال به بالا در پلتفرم اشاره برگزار می‌شود.

مجیدامیر فخریان با تشریح نحوه برگزاری و چگونگی شرکت در جشنواره ملی نامه‌ای به امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: برای شرکت در مسابقه تعداد کلمات متن نامه بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کلمه برای رده‌های یک و ۲ و تعداد کلمات متن نامه بین ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه برای رده‌های ۳ و ۴ است.

وی با بیان اینکه محدودیتی در نگارش نامه‌های متعدد نیست، افزود: هر فرد می‌تواند تا زمان پایان مهلت فراخوان به هر تعدادی نامه به حضرت حجت نگارش کرده و بارگزاری متن خود را در پلتفرم جشنواره به آدرس https://eshare-m.ir انجام دهد، لازم است شرکت‌کنندگان در پایان متن نامه رده سنی خود را نیز هشتگ کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک درباره داوری و برگزیدگان این جشنواره ادامه داد: داوری آثار این جشنواره توسط داوران مطرح کشوری استاد علیرضا قزوه و استاد محمد حسین جعفریان انجام خواهد شد و در آیین اختتامیه که در آستانه ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) در اسفندماه برگزار می‌شود، به سه نفر از رده‌های سنی یک و ۲ و به دو نفر از رده‌های سنی ۳ و ۴ جوایز ارزنده و نفیسی اهدا می‌شود.

فخریان تبیین کرد: از نویسنده برگزیده اثری که بیشترین تأیید(لایک) را دریافت کرده باشد، تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر