صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۰ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱
محبی نجم آبادی در گفتگو با آنا:

دیدار «مکرون» با خانمی مسخ شده ابتذال حقوق بشر در دنیای امروز بود

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دیدار «مکرون» با خانمی که به نظر ما مسخ شده است و انسانیتی در وجودش نیست، نشان داد اروپا و به ویژه فرانسه در استیصال و ناتوانی و حضیض ذلت تارخی خودش به سر می‌برد.
کد خبر : 814269

بهروز محبی نجم آبادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست و حکمرانی خبرگزاری آنا، با اشاره به دیدار «مکرون» با «مسیح علی‌نژاد» و ادعای مبارزه با تروریسم و خشونت طلبی سردمداران کشور فرانسه،گفت: این دیدار چهره حقیقی اروپایی مدعی و در راس آن کشور فرانسه را نشان داد.

وی تاکید کرد: سردمداران کشور فرانسه حجاب از چهره برداشته و علنا بیان می کنند که با تمام عده و عُده در کنار خشونت طلبانی همچون این خانم هستند که به هیچ قاعده و قانون بشیری و بین المللی و انسانی تقیدی ندارند.

محبی نجم آبادی تصریح کرد: این دیدار ابتذال حقوق بشر در دنیای امروز را به تصویر کشید که از خشونت طلبی به صورت آشکارا حمایت می کند و این دیگر جای کتمان ندارد.

وی تصریح کرد:این دیدار صحنه عجیبی را به تصویر کشید. بسیاری از کسانی که در دنیا به مبانی حقوق بشر مسلط هستند و برای حقوق بشر به شکل واقعی و نه تحت سلطه بدویت مدرنی که فرانسه، اروپا و امریکا از آن حمایت می کنند، از شکل گیری این دیدار تعجب زده شدند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دیدار مکرون با خانمی که به نظر ما مسخ شده است و انسانیتی در وجودش نیست،نشان داد اروپا و به ویژه فرانسه در استیصال و ناتوانی و حضیض ذلت تارخی خودش به سر می برد.

محبی نجم آبادی تاکید کرد: رئیس جمهور فرانسه پیرو این دیدار حمایت رسمی از خشونت طلبی داشته است و حمایت رسمی از خشونت طلبی مایه تاسف برای بشریت امروز است.

انتهای پیام/

ارسال نظر