صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۲:۱۰ - ۱۹ آبان ۱۴۰۱
در جمع خبرنگاران

بیرانوند: نیکاراگوئه ما را سورپرایز کرد/ امیدوارم در جام جهانی کاری ماندگار انجام دهیم+ فیلم

دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: وقتی چهره اعضای تیم مقابل را نگاه می کردم فکر می کردم که 4، 5 گل به این تیم می زنیم ولی واقعا سوپرایزمان کردند.
کد خبر : 813934

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا بیرانوند بعد از بازی با نیکاراگوئه اظهار داشت: قبل از اینکه وارد زمین شویم و من تیم مقابل را نگاه می کردم فکر می کردم که 4، 5 گل به این تیم می زنیم ولی واقعا سوپرایزمان کردند. این تیم و بازی امروز خیلی به ما کمک کرد.

سنگربان تیم ملی ادامه داد: هر چند بیشتر بازیکنان ما نبودند. یک ماهی بود بدون بازی بودیم. کلا 10 تا از بازیکنان بزرگسال را در اختیار داشتیم. بیشتر بازیکنان زیر 22 و 21 سال بودند. تبریک می گویم به آنها که اولین بازی ملی را انجام دادند. دیدید که بازیکنان بسیار خوبی هستند. ان‌شاءالله بتوانیم 25 آبان که با تونس بازی داریم با آمدن لژیونرها و کامل شدن تیم یک بازی بسیار خوب انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم در جام جهانی یک اتفاقی را رقم بزنیم که سال‌های سال برای مردم ماندگار شود.

وی در مورد کیفیت پیراهن تیم ملی و طراحی آن برای جام جهانی تصریح کرد: طراحی و کیفیت پیراهن مجید خیلی خوب بوده و تحویل تیم ملی شده است. سرمربی تیم هم راضی است. ان‌شاءالله همه چیز دست به دست هم دهد تا در جام جهانی موفق شویم.

بیرانوند در مورد اینکه حمایت خوبی از تیم ملی برای حضور در جام جهانی شده است، عنوان کرد: خدا را شکر، ما تمام تمرکز خود را گذاشته‌ایم تا در قطر از فوتبال بازی کردن لذت ببریم. تمام تمرکز خود را گذاشته‌ایم تا در این جام جهانی تاریخ‌سازی کنیم و سال‌های سال در ذهن مردم ماندگار شود.

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر