صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۱۶ - ۱۹ آبان ۱۴۰۱
با حضور مسئولان صورت گرفت؛

معرفی سرپرست جدید دانشگاه آزاد خمین

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین با حضور مسئولان شهری و دانشگاهی معرفی شد.
کد خبر : 813903

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خمین، آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین با حضور مرتضی قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن همایش‌های سردار شهید قاسم سلیمانی واحد دانشگاهی خمین برگزار شد.

در این جلسه از خدمات و تلاش‌های حسین خسروری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین تجلیل و اکبر رجبی به عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.

خسروی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین در این مراسم به ارائه روند راه‌اندازی واحد دانشگاهی خمین و تجلیل از خدمات عبدالرضا مظاهری و عباس شمسی به عنوان رؤسای پیشین این واحد دانشگاهی و همکاری و تلاش بی‌وقفه اعضای هیئت‌علمی و کارکنان پرداخت و از حمایت مسئولان وقت شهرستان و همکاری مسئولان وقت دانشگاه آزاد اسلامی یاد کرد.

رجبی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین هم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با تلاش بی‌دریغ تعداد زیادی از مدیران و اساتید و کارکنان زحمتکش در طول سالیان متمادی توانسته است به درختی استوار و تنومند تبدیل شود و با توسعه در قلمرو جغرافیایی خود در سراسر کشور جایگاه رفیعی در نظام آموزش عالی کشور ایجاد و به تبع آن نقش بسیار سازنده در تغییرات فرهنگی اجتماعی واقتصادی ایفا کند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با اتکال به منابع انسانی خود شامل اساتید، کارکنان، دانشجویان و دانش‌آموختگان در قالب یک جامعه دانشگاهی به ایجاد و توسعه و تربیت قوه عاقله کمک زیادی کرده است.

رجبی گفت: اساس کار اینجانب مبتنی بر اعتماد کامل به همه همکاران و استفاده از تمام ظرفیت‌های انسانی دانشگاه، احترام متقابل، صداقت و پرهیز از هرگونه افراط و تفریط و حرکت در چارچوب قانون و مقررات، اتحاد و همبستگی حداکثری همه عزیزان و همکاران گرامی است؛ چراکه این دانشگاه امانت مردم است و باید امانت‌دار خوبی برای این مردم عزیز باشیم.

حجت‌الاسلام حسین میرصادقی امام جمعه شهرستان خمین نیز با اشاره به توصیه‌های امیر مؤمنان (ع) و روایات بر جایگاه توأمان علم و عقل و پرهیز از جهل و نادانی تأکید کرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هم با ایراد سخنرانی با قدردانی از تلاش‌های گرانقدر خسروی برای رجبی آرزوی موفقیت کرد. حجت الاسلام محمد ظرافت در بخشی از سخنان خود به گوشه‌ای از سخنان ارزشمند امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: دنیا دو روز است. یک روز با توست و یک روز علیه تو، روزی که با توست مغرور نباش و روزی که علیه توست صبور باش به یاد داشته باش که هر دو پایان پذیرند.

مرتضی قاسمی دبیر هیئت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی نیز به تشریح سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و مأموریتی که به دانشگاهیان سپرده شده، پرداخت.

قاسمی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک سازمان خصوصی با بخش‌های دولتی تعامل خیلی خوبی دارد و نقش علمی خود را ایفا کرده است، اظهار کرد: هر سازمان برای تعالی نیاز به یک رهبر خوب دارد و به تعبیر مقام معظم رهبری ایمان، تخصص، تعهد و جوانی از شاخص‌های مدیران انقلابی است.

وی گفت: سازمان متعالی، سازمانی است که اتحاد، انسجام و همدلی کارکنان همراه داشته باشد و با اشاره به دانشگاه نسل سوم با رویکرد فناورانه و کارآفرین، تعامل با سازمان‌های دیگر از ملزومات تعالی سازمانی است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از تلاش و خدمات ارزشمند حسین خسروی به عنوان رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین تشکر کرد و از رجبی به عنوان سرپرست جدید واحد خمین خواست تقویت برنامه‌های فرهنگی، اجرا و رعایت بخشنامه‌های دانشگاه، اتحاد، انسجام و همدلی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه با رویکرد فناورانه و کارآفرینی را در اولویت کاری قراردهد. در انتهای مراسم با اهدای لوح از حسین خسروی تجلیل و حکم سرپرست جدید واحد خمین تقدیم رجبی شد.
ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین آغاز بخش این برنامه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر