صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۶ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱
در گفت‌وگو با آنا تشریح شد؛

جزئیاتی از جشنواره «غذای سالم دانشجویی» در سمنان

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، جزئیات جشنواره «غذای سالم دانشجویی» را تشریح کرد.
کد خبر : 813753

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سمنان، جشنواره «غذای سالم دانشجویی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با هدف آموزش و ترویج فرهنگ و اصول تغذیه و سبک زندگی سالم با حضور کارشناسان و متخصصان دانشکده علوم پزشکی و جمعی از مسئولان دانشگاه و مشارکت انجمن علمی دانشجویان پرستاری همراه با تقدیر از برگزیدگان جشنواره برگزار شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در حاشیه این جشنواره به خبرنگار آنا گفت: جشنواره دانشجویی «زندگی سالم» به مناسبت هفته غذای سالم و هفته تربیت‌بدنی در سه بخش غذای سالم، پوستر و پرتاب دارت به همت انجمن علمی پرستاری در واحد سمنان برگزار شد.

سمانه بهرامیان، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط بیشتر در محیط دانشگاه، توجه به پخت و مصرف غذای سالم و توجه دانشجویان به سلامتی و سبک زندگی سالم عنوان کرد و افزود: آموزش و آگاهی دانشجویان از اصول تغذیه و سبک زندگی سالم می‌تواند نقش بسزایی در سالم‌سازی خانواده‌ها و به‌تبع آن جامعه داشته باشد‌.

وی، جشنواره زندگی سالم را به‌عنوان یکی از فعالیت‌های پرنشاط و تأثیرگذار دانشجویی بیان کرد و افزود: در این جشنواره شش گروه دانشجویی غذاهای طبخ شده خود را در معرض نمایش و ارزیابی داوران قرار دادند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با اشاره به برپایی نمایشگاهی از پوسترهای طراحی شده دانشجویان گفت: در این بخش دانشجویان با ۱۰ عنوان پوستر شرکت کرده بودند که غذای سالم، تأثیر ورزش بر سلامت و روانشناسی در زندگی سالم را به صورت محتوایی برای بازدیدکنندگان ارائه شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های عوامل برگزار کننده ایجاد فضای توام با شادی و نشاط در بستر مناسب برای تحصیل را دغدغه دانشگاه دانست و عنوان کرد: باشگاه پژوهشگران جوان در تلاش است با فراهم آوردن زمینه مساعد برای فعالیت‌های علمی و فوق برنامه، توانمندسازی و مهارت‌آموزی دانشجویان برای ورود به عرصه‌های اجتماعی را در دستور کار قرار دهد.

در این جشنواره به برگزیدگان شرکت‌کننده در سه بخش جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر