صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۶ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱
با کسب ۲ مقام صورت گرفت؛

سلامِ رویداد ملی «تا ثریا» به فناوران یزدی

مدیر پردیس فناوری حضرت ولی‌عصر(عج) دانشگاه آزاد اسلامی یزد اعلام کرد که مقام نخست و سوم رویداد ملی «تا ثریا» به شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور این دانشگاه رسید.
کد خبر : 813419

محمدمهران لسان‌صدق در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در یزد اظهار کرد: رویداد ملی «تا ثریا» به همت قرارگاه جهاد علم و فناوری سپاه الغدیر و با همکاری ستاد نوآوری، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان استان در محل دانشگاه یزد و با هدف شناسایی و معرفی ایده‌های برتر برگزار شد.

وی افزود، رویداد «تا ثریا» به صورت چالش فناورانه و پاسخ به نیازها و سرمایه‌گذاری بر روی محصولات دانش‌بنیان و با حضور سرمایه‌گذاران ملی و استانی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، دولتی و خصوصی استان یزد برگزار شد و از میان تعداد ۵۹ ایده منتخب و برتر که به دبیرخانه این رویداد ارسال شده بود، هشت ایده و شرکت به صورت حضوری در این رویداد به معرفی محصولات خود پرداختند.

 مدیر پردیس فناوری حضرت ولی‌عصر(عج) دانشگاه آزاد اسلامی یزد متذکر شد: در این رقابت تنگاتنگ فناورانه، دو شرکت مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور این دانشگاه حائز مقام نخست و سوم شدند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بیان کرد: شرکت زخم‌پوش‌های نوین به مدیرعاملی سیداحمد میرزابابایی فعال در زمینه تولید تجهیزات پزشکی حائز رتبه نخست رویداد و شرکت بهسان سپهر آریا به مدیرعاملی محمدعلی شایق فعال در زمینه تولید مکمل‌های غذایی کودک و به‌عنوان نخستین مرکز تخصصی غذای کودک حائز رتبه سوم این چالش فناورانه شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر