صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۴:۳۷ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱
کارگروهی که کارآفرینی را رونق می‌دهد؛

هوشمندسازی حوزه کسب و کار و همراهی با مشتری

فعال حوزه کسب و کار گروه پشتیبان متبوع خود را مرکزی فعال در کارآفرینی دانست و از هوشمندسازی، سیستم‌سازی، عارضه‌یابی، افزایش فروش و همراهی با مشتری در این حوزه سخن گفت.
کد خبر : 813238

مصطفی جوینده مؤسس گروه پشتیبانی کسب و کار مستقر در سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا به معرفی فعالیت‌های این گروه و نحوه فعالیت آن پرداخت و اظهار کرد: این گروه پشتیبانی، سال ۱۴۰۰ با همیاری سرای نوآوری دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد و با استفاده از متخصصان کارآزموده، متعهد و دارای تحصیلات عالی دانشگاهی و به‌کارگیری علم و تکنولوژی روز دنیا همواره در تلاش است به عنوان پشتیبان، مشکلات متقاضیان را در زمینه کسب و کار رفع کند.

وی با بیان اینکه این مرکز در زمانی محدود، موفق شده کسب و کار‌های بسیاری را از ورشکستگی نجات دهد، ادامه داد: با مشاوره و پشتیبانی به افرادی که قصد راه‌اندازی کسب و کار خود را داشته‌اند موفق شده‌ایم با انتقال تجربیات و علم روز دنیا از طی‌کردن مسیر اشتباه توسط مراجعان جلوگیری و با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان باعث شویم کسب و کار دلخواه خود راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری و درآمدزایی قرار دهند.

جوینده نقش دانشگاه آزاد اسلامی و سرای نوآوری در این حرکت و نوع خدمات را مثمر و ارزنده ارزیابی کرد و گفت: خدمات گروه پشتیبانی کسب و کار شامل هوشمندسازی کسب و کار، سیستم‌سازی و عارضه‌یابی کسب و کار، افزایش فروش و راه‌اندازی کسب و کار است.

دکتری کسب و کار هوشمند افزود: گروه پشتیبانی کسب و کار نخستین و تنها مرکز ارائه خدمات هوشمند کسب و کار به صورت تخصصی در استان کرمانشاه و استان‌های همجوار است که استفاده از خدمات این مرکز به صورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین و تلفنی) هم امکان‌پذیر است.

وی، مشاوره و راه‌‌اندازی کسب و کار و کوچینگ تا درآمدزایی، ارائه راهکار‌های افزایش فروش و پشتیبانی در اجرا، بازآفرینی فرایند‌ها و ارائه راهکار‌های کاهش هزینه و افزایش سود، ارائه استرتژی متناسب با هر کسب و کار، آرزویابی، هوشمندسازی و در نهایت همراهی با مشتری از ابتدا تا پایان راه موفقیت را از مهم‌ترین خدمات گروه متبوع خود دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر