هوشمندسازی حوزه کسب و کار و همراهی با مشتری
مصطفی جوینده مؤسس گروه پشتیبانی کسب و کار مستقر در سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری آنا به معرفی فعالیتهای این گروه و نحوه فعالیت آن پرداخت و اظهار کرد: این گروه پشتیبانی، سال ۱۴۰۰ با همیاری سرای نوآوری دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد و با استفاده از متخصصان کارآزموده، متعهد و دارای تحصیلات عالی دانشگاهی و بهکارگیری علم و تکنولوژی روز دنیا همواره در تلاش است به عنوان پشتیبان، مشکلات متقاضیان را در زمینه کسب و کار رفع کند.
وی با بیان اینکه این مرکز در زمانی محدود، موفق شده کسب و کارهای بسیاری را از ورشکستگی نجات دهد، ادامه داد: با مشاوره و پشتیبانی به افرادی که قصد راهاندازی کسب و کار خود را داشتهاند موفق شدهایم با انتقال تجربیات و علم روز دنیا از طیکردن مسیر اشتباه توسط مراجعان جلوگیری و با کمترین هزینه و صرف کمترین زمان باعث شویم کسب و کار دلخواه خود راهاندازی و مورد بهرهبرداری و درآمدزایی قرار دهند.
جوینده نقش دانشگاه آزاد اسلامی و سرای نوآوری در این حرکت و نوع خدمات را مثمر و ارزنده ارزیابی کرد و گفت: خدمات گروه پشتیبانی کسب و کار شامل هوشمندسازی کسب و کار، سیستمسازی و عارضهیابی کسب و کار، افزایش فروش و راهاندازی کسب و کار است.
دکتری کسب و کار هوشمند افزود: گروه پشتیبانی کسب و کار نخستین و تنها مرکز ارائه خدمات هوشمند کسب و کار به صورت تخصصی در استان کرمانشاه و استانهای همجوار است که استفاده از خدمات این مرکز به صورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین و تلفنی) هم امکانپذیر است.
وی، مشاوره و راهاندازی کسب و کار و کوچینگ تا درآمدزایی، ارائه راهکارهای افزایش فروش و پشتیبانی در اجرا، بازآفرینی فرایندها و ارائه راهکارهای کاهش هزینه و افزایش سود، ارائه استرتژی متناسب با هر کسب و کار، آرزویابی، هوشمندسازی و در نهایت همراهی با مشتری از ابتدا تا پایان راه موفقیت را از مهمترین خدمات گروه متبوع خود دانست.
انتهای پیام/