صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۹ - ۱۵ آبان ۱۴۰۱
با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛

حضور پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نهمین نمایشگاه حلال

پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نهمین نمایشگاه حلال سازمان همکاری‌های اسلامی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.
کد خبر : 813009

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، نهمین نمایشگاه حلال سازمان همکاری‌های اسلامی و هشتمین اجلاس جهانی حلال از سوم تا ششم آذرماه 1401 در شهر استانبول برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برقرار است.علاقه‌مندان برای حضور در این پاویون می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت اطلاعات بیشتر با شماره09127932534 تماس بگیرند. آخرین مهلت پیش‌ثبت نام 16 آبان‌‌ماه 1401 خواهد بود. گفتنی است پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت محدودی دارد و اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر تقاضای حضور خود را اعلام کنند.
این نمایشگاه در حوزه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و دارویی، محصولات نساجی و لباس‌های سنتی، گردشگری حلال و گردشگری سلامت، مواد غذایی، فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی، ماشین‌آلات تولید محصولات غذایی و محصولات ارگانیک برگزار می‌شود. شرکت‌های دانش‌بنیانی که در حوزه‌های مذکور فعالیت دارند می‌توانند، برای ارائه محصولات و توانمندی‌های خود و توسعه بازارهای صادراتی در این پاویون حضور یابند.
یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دان‌ بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

انتهای پیام/

ارسال نظر