صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۲ - ۱۵ آبان ۱۴۰۱
در جمع خبرنگاران

بیرانوند: امیدوارم تاریخ را بسازیم و صعود کنیم/ نگرانم نباشید، من آماده‌ام+ فیلم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من مصدومیت جزیی داشتم اما نگرانم نباشید من آماده هستم.
کد خبر : 812953

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان علیرضا بیرانوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به جام جهانی نزدیک می شویم. لژیونرها فعلا همه نیستند. این هفته دوم است که صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم. شرایط خوبی داریم و این هفته هم بازی دوستانه را پشت سر می گذاریم و هماهنگ تر می شویم.

بیرانوند در مورد شرایط تیم ملی و خودش تصریح کرد: شرایط خودم خوب است و همه بچه ها تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند تا مردم را خوشحال کنیم. همه تیم ها سخت هستند اما متحد شدیم و امیدواریم تاریخ را بسازیم و از گروه صعود کنیم. با تمریناتی که می بینید و با زحمت کادرفنی ان شالله که این اتفاق بیفتد.

دروازه بان تیم ملی در خصوص اینکه چقدر امیداور است که در این دوره از گروه صعود کنیم، گفت : دوره قبلی هم برای صعود خیلی شانس داشتیم اما نشد اما همین کادر فعلی که قبلا هم بود، الان هست و شناخت خوبی هم از فوتبال ما دارند. هر چند تایم کمی بود اما کی روش از ما شناخت دارد و بچه ها هم می دانند او چه می خواهد و با توضیحات بیشتری که در این چند روز  می دهد،  شانس زیادی برای صعود داریم. ما خودمان که امیدوار هستیم و مردم هم دعا کنند که صعود کنیم.

بیرانوند در مورد مصدومیتش عنوان کرد: هر کسی از من در مورد مصدومیتم می پرسد. من مصدومیت جزیی داشتم و نمی گویم نداشتم اما به لطف خدا و زحمات پزشک تیم ملی و پرسپولیس و با نظر کی روش تمرینات خاص انجام دادم. عملکردم در پرسپولیس مشخص است که تا دقیقه 90 بازی می کردم و نگران من نباشید. آماده هستم و ان شالله بتوانم خوشحالتان کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر