صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۰ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

واکنش یک مقام ارشد نیرو‌های مسلح به اظهارات بایدن درباره آزادی ایران

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیرو‌های مسلح نسبت به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا پیرامون آزادی ایران واکنش نشان داد.
کد خبر : 812883

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، سردار ابوالفضل شکارچی روز شنبه در حاشیه همایش «حماسه زنان لرده دشتستان» در بوشهر در جمع خبرنگاران، گغت: رژیم حاکم در اوکراین، جدا از بحث مردم این کشور، به طور کامل وابسته به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها است و با تزریق فکری آن‌ها نطقی می‌کنند و ما بیشتر این ادعاها را به صورت نطق می‌بینیم. 

وی افزود: آن‌ها نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران را آزموده‌اند، این حرف‌ها و اتهام‌هایی که رؤسای جمهور آمریکا و اوکراین به ایران نسبت می‌دهند، به طور کامل دروغ و تهمت است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مبادلاتی که ایران با روسیه دارد مربوط به سال‌ها قبل از جنگ روسیه با اوکراین است و ایران دخالتی در جنگ بین این دو کشور ندارد و هر اتفاقی که می‌افتد مربوط به خودشان است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی عامل شروع جنگ اوکراین است و انواع و اقسام سلاح و تجهیزات نظامی  را در اختیار ارتش این کشور می گذارد، اما ایران را متهم به دخالت در این جنگ می‌کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح در ارتباط با اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره آزادی ایران، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا دچار آلزایمر و ناتوانی است و ما این گفته او را که بیشتر شبیه  شوخی است، جدی نمی‌گیریم. 

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی امروز بسیار قوی، منسجم و مقتدرتر از آن است که در مقابل تهدید دشمن بخواهد موضعی داشته باشد.

شکارچی، در باره آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: آمادگی نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز بسیار بالا است و آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و اروپایی‌ها قدرت ایران اسلامی را درک کرده، آزموده و خودشان شاهد هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر