صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۳ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱
میرکاظمی در گفتگو با آنا:

مشکل تأمین اعتبار برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان نداریم

مشکلی در تأمین اعتبار افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان وجود ندارد و به طور قطع از مهر ماه پرداخت‌ها و افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری انجام می‌شود.
کد خبر : 812823

سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به تأیید لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در شورای نگهبان، اظهار کرد: با توجه به تأیید این لایحه برای افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری، ما در سازمان برنامه و بودجه موظف به اجرای این قانون هستیم.

وی با اشاره به جزئیاتی از قانون متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری، اظهار کرد افزود: با تغییراتی که در مجلس شورای اسلامی در لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشور ایجاد شد، حقوق بخشی از حقوق‌بگیران اضافه می‌شود که قرار شد این قانون از ابتدای مهر ماه سالجاری اجرا شود، البته خیلی هم طولانی شده است. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به این پرسش که مشکل احتمالی اعتباری و منابع در اجرای قانون مصوبه مجلس برای افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری وجود دارد یا خیر؟، اظهار کرد: خیر، مشکلی در این زمینه وجود ندارد و به طورقطع از مهر ماه پرداخت‌ها و افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری انجام می‌شود.

میرکاظمی در پایان خاطرنشان کرد:  ما در سازمان برنامه و بودجه ملزم به اجرای این قانون هستیم، گرچه الآن در آبان‌ماه قرار داریم و زمان زیادی برای اجرای این قانون و پرداخت‌ها گذشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 3 نظر
ناشناس
23:43 - 1401/08/14
جان مادرتان همین ماه افزایش حقوق ها رو اعمال کنید بخدا ملت گرفتارند و بدهکار
ناشناس
22:03 - 1401/08/14
سلام حقوق ها ریالی شده، هزینه ها دلاری. حقوق ها باید بر اساس تورم واقعی و خط فقر 20میلیونی افزایش پیدا کند. رسیدگی بفرمایید.
من طا
21:51 - 1401/08/14
خدا خیرت جناب سید والامقام میرکاظمی عزیز لطفا همین ابان ماه اجرایی کنید ترمیم حقوق را.باهمین حقوق ابان ماه معوقات دستور واریزش بفرمایید.