صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۰ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱
چرا مجمع انتخاباتی دوباره لغو شد؟

اقدام عجیب برای فدراسیون پرحاشیه/سوارکاری روی هوا

مجمع انتخابات فدراسیون سوارکاری برای دومین بار با نامه معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان لغو شد.
کد خبر : 810616

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، در خردادماه امسال بود که مجمع انتخابات فدراسیون سوارکاری به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و مسعود خلیلی به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در شرایطی برگزار شد که محمد کاظمیان و محمد اسد مسجدی در اعتراض به اطلاع‌رسانی دیرهنگام نسبت به تأیید صلاحیت‌ها خواستار لغو برگزاری مجمع شدند.‌در همین راستا وزارت ورزش و جوانان هم انتخابات فدراسیون سوارکاری را به دلیل عدم حضور نماینده وزارت، ابطال اعلام کرد و در نهایت سرپرست برای این فدراسیون انتخاب شد.

مسعود حیدری نامزد رد صلاحیت شده فدراسیون سوارکاری از زمان حضورش در این فدراسیون تغییرات گسترده‌ای در ساختار اداری فدراسیون ایجاد کرد و در حالی که او آمده بود تا هر چه سریع‌تر ساز و کار برگزاری انتخابات را در دستور کار قرار دهد، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه حیدری در روز‌های نزدیک به برگزاری مجمع فدراسیون سوارکاری در سوم آبان‌ماه اقدام به تغییر و انتصاب دبیر فدراسیون هم گرفت!

حالا در شرایطی که مجمع فوق‌العاده این فدراسیون قرار بود در تاریخ سوم آبان‌ماه برگزار شود برای دومین بار با نامه معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان این مجمع لغو و به زمان دیگری موکول شد.

نکته جالب توجه اینکه اعضای مجمع فدراسیون سوارکاری پیش از این دو بار درخواست عزل سرپرست فعلی فدراسیون سوارکاری را داده بود. پیش از این هم گفته شد حیدری به جای اینکه به دنبال سر و سامان دادن انتخابات فدراسیون سوارکاری و برگزاری مجمع این فدراسیون پرحاشیه باشد، تمام قد جلوی برگزاری مجمع انتخابات این فدراسیون ایستاده است. در واقع گویا حیدری به بهانه پروسه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از فدراسیون سوارکاری مانع از برگزاری انتخابات شده است.

آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره علت تعویق مجمع انتخابات فدراسیون سوارکاری اظهار داشت: اعضای مجمع و سرپرست فدراسیون ایراداتی را به فرایند انتخاب اعضای کمیسیون‌ها داشتند و به همین خاطر وزارت ورزش و جوانان تصمیم به لغو مجمع انتخابات فدراسیون سوارکاری گرفت تا بررسی مجدد صورت بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر