صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۶ - ۲۷ مهر ۱۴۰۱
قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارم

الناز رکابی: درگیر لوازم فنی‌ بودم و از حجاب غافل شدم/ از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم

الناز رکابی پس از بازگشت به ایران با توجه به اتفاقاتی که در جریان مسابقات قهرمانی آسیا افتاد از مردم ایران عذرخواهی کرد.
کد خبر : 810067

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، الناز رکابی ملی‌پوش سنگ‌نوردی ایران پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا در مورد حواشی این مسابقه گفت: پوشش من در مرحله فینال این مسابقات کاملا سهواً اتفاق افتاد و در فضای مجازی هم این موضوع را توضیح دادم. با توجه به جوی که در فینال مسابقات حاکم است و فراخوانی غیرمنتظره که برای من اتفاق افتاد من درگیر لوازم فنی خودم شدم و با توجه به اینکه در قرنطینه خانم‌ها هم بودم به صورت غیرمنتظره به محل فراخوانی احضار شدم و باید مسابقه می‌دادم. درگیر پوشیدن کفش و لوازم فنی شدم و همین موضوع باعث شد از حجاب سرم غافل شوم و روی دیواره رفتم و صعود کردم.

وی در واکنش به سوءاستفاده از شبکه‌های معاند از این موضوع و اینکه گفته می‌شد کسی از او خبر نداشته است، اظهارداشت: در رابطه با این موضوع یک سری تندروی‌ها اتفاق افتاد. خدا را شکر با صحت و سلامت کامل به ایران برگشتم و از مردم ایران بابت تشنجی که به وجود آمد عذرخواهی می‌کنم. خوشبختانه با آرامش خاطر به ایران بازگشتم با اینکه تنش و استرس زیادی داشتم، اما تاکنون هیچ اتفاقی رخ نداد. طبق برنامه‌ای که از قبل تعیین شده بود به ایران برگشتم و تا همین الان هم برنامه به درستی پیش رفت.

رکابی در پاسخ به این سوال که آیان همچنان قصد دارد در تیم ملی فعالیتش را ادامه دهد، گفت: من قصد خداحافظی ندارم و تا جایی که بتوانم طبق اعتقاداتم جلو می‌روم.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر