صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۹ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱
در گفت‌و‌گو با آنا

رجاییان: کمیته داوران تحت تاثیر فشار رسانه‌ای استقلال قرار نگیرد/ رحمتی وعده‌هایش را محقق کرد

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از کمیته داوران خواست تا برای دیدار تیمش با استقلال تیم داوری خوبی را گلچین کند.
کد خبر : 809904

محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره شرایط آلومینیوم اراک پیش از دیدار با استقلال در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم توانست حرف‌های خود را در مورد جوانگرایی ثابت کند و در چهار هفته اخیر بازنده نبوده‌ایم. در خانه سپاهان و مس رفسنجان و پیکان به تساوی رسیدیم و برابر مس کرمان و ملوان بندرانزلی هم در خانه برنده شدیم. معتقدم در بازی با تراکتور و هوادار نباید بازنده می‌شدیم. به خصوص در بازی با تراکتور که بهترین بازی در این فصل و فصول قبل ما بود. از لحاظ مالکیت توپ، دوندگی و موقعیت سازی تیم برتر زمین بودیم و فقط توپ‌های ما به گل تبدیل نشد. اگر آن دو بازی را برده بودیم جزء بالانشین‌های جدول رده‌بندی می‌شدیم که البته این هم از جذابیت‌ها و لذت‌های فوتبال است. واقعیتی است که باید آن را بپذیریم.

وی ادامه داد: کاری که در زمینه جذب بازیکن انجام دادیم و موضوع شفاف‌سازی قراردادها در بورس، سازمان خصوصی سازی و خیلی از موارد دیگر به سالم‌سازی فوتبال کمک می‌کند ولی تاوان دارد. مردم استان مرکزی و مسئولین شرکت آلومینیوم یک مقداری فرصت بدهند روند شخصیت و شکل‌گیری ما به سمت و سویی برود که باعث خوشحالی مردم در شهر صنعتی اراک شود. 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک با اشاره به بزرگ بودن تیم استقلال به آنا، بیان کرد: عملا در هفته‌های اخیر استقلال نشان داده حتی اگر خوب فوتبال بازی نکند راه و رسم فشار آوردن و خلق موقعیت را بلد است. به این تیم و هوادارانش احترام می‌گذاریم اما آلومینیوم نشان داده تیم خوبی است و در سه بازی آخر خود با استقلال به تساوی رسیدیم. انگیزه خوبی داریم ولی درست یا غلط در هفته‌های اخیر فضای رسانه‌ای دور و بر استقلال این را نشان می‌دهد که داوران  به ضرر آبی‌پوشان سوت زده‌اند و انتظار ما از کمیته داوران این است تحت فشار رسانه‌ای و هواداران آن قرار نگیرند. تیم داوری خوبی را برای این بازی گلچین کنند و نوع داوری فقط به این مسابقه مربوط باشد. اینکه در گذشته چه اتفاقی افتاده ارتباطی به آلومینیوم ندارد. ما هم از ناحیه داوری خسارت خورده‌ایم و در بازی با پیکان، تراکتور و سپاهان اشتباهاتی به ضرر ما رقم خورده است. نمی‌توان به داور خرده گرفت چون خطای انسانی است و باید تا زمانی که سیستم کمک داور ویدئویی VAR وارد می‌شود صبر کرد.

رجاییان در واکنش به انگیزه‌های کادرفنی استقلال تیمش تصریح کرد: زاویه بخشی از مخالفان مدیریتی بنده و مهدی رحمتی به عنوان سرمربی به مسائل رنگی برمی‌گردد و می‌گویند سرمربی تیمتان استقلالی است. مربی وقتی با باشگاهی قرارداد می‌بندد فارغ از مسائل رنگی، فکر و ذکرش منوط به مطالبات تیمش است. باید به این مسئله توجه کنیم که رحمتی چون استقلالی بوده با انگیزه بالا در تمام مسابقات ظاهر می‌شود و در این مسابقه برای انجام یک مسابقه جذاب و دیدنی و همچنین اثبات اینکه فرزند مکتب استقلال به دنبال نشان داده شایستگی‌های خود و تیمش است. محمد نوازی، حنیف عمران زاده و اشکان نامداری هم به عنوان کمک‌های رحمتی به دنبال عرض اندام هستند تا دلیل موفقیت خود را نشان دهند. از عملکرد رحمتی رضایت داریم چون به قول و قرارها پایند بوده و خواسته‌های باشگاه را محقق کرده، امیدوارم در آینده بهتر هم عمل کند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر