صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۴ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱
عضو شورای شهر تهران:

شهرداری مانع ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه ۱۹ تهران شود

عضو شورای شهر تهران درباره ساخت و ساز‌های غیر مجاز در منطقه ۱۹ واکنش نشان داد و گفت: شهرداری باید در این رابطه به صورت مستقیم وارد و مانع ساخت و ساز شود.
کد خبر : 809888

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران درباره ساخت و ساز‌های غیر مجاز در منطقه ۱۹ اظهار کرد: شهرداری باید در این رابطه به صورت مستقیم وارد و مانع ساخت و ساز شود. البته شهردار منطقه به تازگی منصوب شده، اما شهردار منطقه خود توانایی مقابله با این امر را ندارد و نظارت نهاد‌های نظارتی بر این ساخت و ساز‌ها کم شده است.

وی افزود: سازوکار قوی‌تری در شهرداری تهران برای این امر باید تدوین شود و شهردار تهران باید در این منطقه حاضر می‌شد تا موضوعات را بررسی کند.

امانی ادامه داد: در شهرداری تهران سیستم‌های نرم افزاری برای بررسی موضوعات وجود دارد و از روز اول حضور در شورای شهر از شهرداری تهران درخواست کردیم تا دسترسی اعضای شورای شهر به این سیستم‌ها فراهم شود، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده و طبق قانون تمامی مردم نیز باید به سیستم‌های ریز مجموعه شهرداری به عنوان ابزار نظارتی دسترسی داشته باشند؛ اما در حال حاضر حتی اعضای شورای شهر هم به آن دسترسی ندارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر