صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۶ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱
رئیس پارک فناوری وزارت ارتباطات مطرح کرد؛

بسترسازی برای ورود شرکت‌های فناوری اطلاعات به بازار؛ ماموریت اصلی پارک فاوا

رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ارتباطات گفت: ایجاد زیرساخات‌های لازم به منظور تسهیل ورود شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات مأموریت اصلی پارک علم و فناوری وزارت ارتباطات است.
کد خبر : 809745

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، جعفر صدیق دامغانی زاده مشاور وزیر و رییس پارک فاوا در نشست با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه IT پارک، با تاکید بر لزوم حمایت از پارک علم و فناوری خوزستان، اظهار کرد: حمایت‌ها در حوزه فناوری و نوآوری باید متمرکز بر پارک علم و فناوری باشد.

وی رسالت کلان پارک‌های علم و فناوری را توسعه اقتصادی و تعمیق تکنولوژی شرکت‌ها با هدف افزایش توان رقابت‌پذیری دانست.

صدیق دامغانی‌زاده ادامه داد: نگاه ما حمایت از شرکت‌های فعال حوزه IT ، با محوریت پارک خوزستان صورت می‌گیرد و لازم است پارک استانی در این حوزه تقویت شود.

رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ارتباطات گفت: باید در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت‌ها به ویژه آموزش نیروی انسانی در حوزه IT تلاش کنیم تا خروجی آموزشگاه‌ها برای نیروی تخصصی شرکت‌ها، افراد توانمندی باشند.

وی تصریح کرد: مأموریت اصلی پارک فاوا وزارت ارتباطات وارد کردن شرکت‌های جوان بخش ICT به بازارهای ملی و بین‌المللی، ایجاد شبکه‌ای از پارک‌ها، مراکز رشد و شتابدهنده و حمایت از آن‌ها با هدف کمک به ایجاد شرکت‌های جوان و جذب و حفظ نخبگان در حوزه ICT تعیین شد.

در ادامه علی صالح نساج مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های استان خوزستان و در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت با پارک فناوری اطلاعات استان و سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور، تاکید کرد: استان خوزستان دارای ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات است و می‌توان با حمایت از شرکت های بومی در جهت توسعه فناوری اطلاعات استان گام برداشت.

انتهای پیام/4144

انتهای پیام/

ارسال نظر