صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

الزام خودروسازان به اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی از اول آبان

نشست مشترک میان مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور و ۴۰ شرکت خودروساز و تولیدکننده قطعات خودرو با هدف رفع ابهامات و فراهم آوردن ترتیبات لازم جهت اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان برگزار شد.
کد خبر : 808860

به گزارش گروه اقتصاد و کارآفرینی خبرگزاری آنا به نقل از سازمان امور مالیاتی، با هدف فراهم سازی ترتیبات لازم به منظور اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، جلسه‌ای در مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور با حضور ۴۰ شرکت خودروساز و تولیدکننده قطعات خودرو برگزار شد.

این جلسه در راستای رفع ابهامات در خصوص صدور صورتحساب‌های الکترونیکی و انجام هماهنگی لازم با مؤدیان مشمول اجرای این قانون برگزار و تکالیف مشمولان اجرای این قانون مورد تاکید قرار گرفت.

در خلال این جلسه مباحث مربوط به چگونگی صدور صورتحساب‌ها، برقراری ارتباط با سامانه مؤدیان و ارسال اطلاعات مربوط به صورتحساب‌های الکترونیکی صادر شده به سامانه مزبور تشریح شد و ضمن رفع ابهام در خصوص صدور صورتحساب‌های الکترونیکی الزامات مورد نیاز شرکت مذکور به منظور انجام تکالیف مقرر در اجرای قانون موضوعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس از اول آبان ماه ۱۴۰۱ به عنوان اولین گروه فراخوان شده مشمول اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و صدور صورتحساب الکترونیکی هستند.

 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر